سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جشن سالگرد تاسیس تیم : 5 شنبه ، 4 تیرماه ، باغ دایی ، حرکت ساعت 18 از منزل آقای محبی
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره


تیم فوتبال شهدای پیامبر در تیرماه 1381 تأسیس گردید. رسالت این وبلاگ انعکاس اخبار تیم محبوبمان است.
دیکشنری

 پنجشنبه دوازدهم آذر ماه و از ساعت 20 در منزل آقای محبی برگزار گردد .

به همین منظور لازم است دوستان عزیز موضوع را به اطلاع اولیا رسانده و جهت شرکت ایشان در جلسه مذکور اقدام لازم را بعمل آورند.

حاج آقا شمس ، حاج مهدی راوری ، دایی و آقایان کاظم زاده ، روزبهانی و مصطفی محبی در جلسه حضور خواهند داشت.

ضمنا دوستان عزیز میتوانند مطالب مورد نظر خود را جهت طرح در جلسه با اولیا بصورت پیام خصوصی در وبلاگ یا به هر طریقی که میتوانند منعکس نمایند .

جلسه خیلی مهم و واجب است .






          
یکشنبه 88 آذر 8 :: 12:9 عصر

 

 

تمرین امروز از ساعت 8 در سالن دوازده هزار نفری شروع شد.بچه ها به مدت 20 دقیقه به گرم کردن و انجام حرکات کششی پرداختند.سپس به 4 تیم زیر تقسیم شدیم :

 

تیم مشکی : آقایان وحید اطهری پور ، امیرحسین سحرخیز ، محمد کریمی ، محمدرضا رضوانی ، امیر حسین امیرقاسمی ، صادق حسینی

تیم سفید: آقایان محمدحسین زاهد ، دانا زیبایی، اسماعیل شاهی ، محمدرضا مقیمی ، دارا زیبایی ، امید مزارعی

تیم آبی : آقایان دانیال مرادی ، سهیل یوسفی ، بهزاد دقیق احمدی ، صادق خدابخشی ، مهدی کلانتری ، دانیال دانشور

تیم قرمز : آقایان داوود قاسمی ، سید امیر تقوی ، حسام ندایی ، محمد توسلی ، وحید کلانتری ، سید علی حسینی

 

در تمرین امروز 16 بازی انجام شد. 9 بازی به تساوی کشید و 7 بازی برنده داشت . بازی ها با بازی بین دو تیم مشکی و سفید شروع شد .تیم آبی بهترین تیم امروز بود ، این تیم به 5 برد و 1 مساوی منجر به برد دست یافت . تیم سفید با 2 برد و 3 تساوی منجر به برد به عنوان تیم دوم شناخته شد. تیم مشکی با 1 برد و2 تساوی به مقام سوم رسید و تیم قرمز هم تنها تیم بدون برد امروز بود که فقط به 2 تساوی منجر به برد دست یافت.

تمرین امروز 5 گلزن داشت که سهیل یوسفی با 3 گل آقای گل شد. دانا زیبایی که اولین و آخرین گل تمرین را به ثمر رساند با 2 گل در مکان دوم قرار گرفت . وحید اطهری پور ، بهزاد دقیق احمدی و دانیال دانشور هم بازیکنان تک گله ی امروز بودند. در پایان سهیل یوسفی به عنوان بهترین بازیکن تمرین انتخاب شد.اسماعیل شاهی و محمدرضا مقیمی هم بازی خوبی از خود نشان دادند.تمرین در ساعت 10 به پایان رسید.







          
جمعه 88 آذر 6 :: 1:26 عصر

جلسه هفتگی این هفته در مسجد حاج آقا امینی برگزار شد . در این جلسه حاج آقا به صحبت پیرامون دنیا و زندگی و چگونگی ارتباط با خدا ، پرداختند . ساعت 18:45 صحبت های ایشان به پایان رسید و پس از خوردن فلافل به سمت محل حرکت کردیم .

در ساعت 19:30 ادامه جلسه در بیت الشهدا با خواندن سوره های حمد و واقعه برگزار شد و جلسه در ساعت 20:30 به پایان رسید .

حاضرین آقایان : مصطفی محبی نوری ، سید محمد حسین زاهد ، داوود قاسمی ، محمد کریمی و وحید اطهری پور .






          
چهارشنبه 88 آذر 4 :: 1:0 صبح

 طی حکمی از جانب سرپرست تیم آقای اسماعیل شاهی بعنوان مسئول امور اداری تیم منصوب گردید.

در این حکم آمده است :

آقای اسماعیل شاهی ، مسئول امور اداری تیم

جناب آقای اسماعیل شاهی

نظر به شایستگی ها و توانایی هایتان بدینوسیله شما را به سمت مسئول امور اداری تیم فوتبال شهدای پیامبر منصوب می نمایم.

امید است با تلاش مجدانه و تعامل مناسب با اعضای تیم بتوانید در انجام امور محوله موفق باشید.

مصطفی محبی نوری

سرپرست

از جانب سرپرست تیم از زحمات آقای مرتضی محسنی در طول مدت تصدی این پست تقدیر و تشکر گردید.

 






          
سه شنبه 88 آذر 3 :: 9:21 صبح

 

جمعه صبح در ساعت 6 بچه ها برای برپایی هیئت به بیت آمدند و پس از خواندن دعا و صرف صبحانه در ساعت7:20 به سمت ورزشگاه آزادی حرکت کردیم .

در ساعت 7:50 به سالن دوازده هزار نفری رسیدیم .

در ابتدا به گرم کردن و حرکات کششی پرداختیم و سپس به سه تیم زیر تقسیم شدیم :

 

تیم قرمز آقایان : فرشاد قالوچ ، میلاد رحیمی ، محمد توسلی ، حسن محمد پور و دارا زیبایی .

تیم سفید آقایان : سید محمد حسین زاهد ، داوود قاسمی ، حسام ندایی ، بهزاد دقیق احمدی و محمد رضا رضوانی .

تیم مشکی آقایان : دانا زیبایی ، دانیال مرادی ، محمد کریمی ، علی صالحی و وحید اطهری پور .

 

در مجموع 20 بازی انجام شد که تیم مشکی با 8 برد ، تیم های قرمز و سفید هر کدام با 6 برد ، در مکان های اول تا سوم قرار گرفتند .

گل های این بازی ها را آقایان :

میلاد رحیمی و حسام ندایی و محمد کریمی و وحید اطهری پور هر کدام 3 گل ، سید محمد حسین زاهد و فرشاد قالوچ و داوود قاسمی وعلی صالحی هر کدام 2 گل ، دانیا ل مرادی یگ گل را وارد دروازه ها کردند .

در ضمن تیم مشکی 3 بار توپ را به تیرک دروازه ها کوباند .

آقای حسام ندایی برترین بازیکن تمرین

آقای حسام ندایی با انجام یک بازی زیبا و تماشاگر پسند و همچنین کنترل بازی در وسط میدان ، توانست عنوان بهترین بازیکن تمرین را به خود اختصاص دهد .

در پایان هم بچه ها با تغذیه ای که زحمت تهیه آن را آقا داوود کشیده بودند ، پذیرایی شدند . لازم به ذکر است که با تصمیماتی که در راستای سلامتی بچه ها گرفته شده ، چندی است تغذیه های تمرینات با میوه هایی نظیر پرتقال ، نارنگی ، سیب و ... تامین می شود .

تمرین روز جمعه در ساعت 10 به پایان رسید .

 

 






          
دوشنبه 88 آذر 2 :: 10:47 عصر

 

در روز سه شنبه ساعت 19:30 بچه ها در بیت دور هم جمع شدند و جلسه این هفته با حضور آقای امیر عباسی برگزار شد .

در این جلسه در ابتدا به مناسبت شهادت امام جواد (علیه السلام) ، آقای عباسی به روضه خوانی پرداختند و پس از آن هم کمی سینه زنی کردیم که با نزدیکی به ماه محرم حال و هوایی محرمی به جمع ما داد .

سپس بچه ها با کیک و چایی مخصوص که آقای باروتی زحمت تهیه آن را کشیده بودند،پذیرایی شدند .

جلسه در ساعت 21 به پایان رسید .

حاضرین آقایان : مصطفی محبی نوری ، امیر عباسی و یک نفر همراه ، سید محمد حسین زاهد ، داوود قاسمی ، محمد کریمی ، امیر حسین باروتی ، محمد حسین کشاورز ، پوریا صدری ، سعید قدیری ، سهیل دامادی ، امیر رحیمی ، بهزاد دقیق احمدی ، دانا و دارا زیبایی ، امیر حسین احمدی ، علی صالحی و وحید اطهری پور .

 






          
دوشنبه 88 آذر 2 :: 10:46 عصر

 

 

مسابقه ی امروز در زمین چمن مصنوعی تهرانسر برگزار شد. بچه ها از ساعت 4.30 در محل مسابقه حاظر شدند و بعد از صحبت های آقا مصطفی ترکیب اولیه تیم مشخص شد و بچه ها مشغول گرم کردن شدند.ترکیب تیم به شرح زیر بود :

 

محمد حسین زاهد ، امیر حسین سحرخیز ، داوود قاسمی ، سید امیر تقوی ، دانیال دانشور ، وحید اطهری پور ، محمد امین روزبهانی ، دانا زیبایی ، سهیل یوسفی ، حامد حسن زاده ، وحید کلانتری

مسابقه

 

مسابقه در ساعت 5.30 شروع شد. در این بازی تیم حریف به پیروزی رسید و تیم ما هم به 3 گل دست یافت . حرکات عمقی وحید کلانتری 2 بار به نتیجه رسید و او توانست 2 پنالتی بگیرد که اولی را وحید اطهری پور به گل تبدیل کرد و دومی را وحید کلانتری به ثمر رساند. گل سوم تیم هم روی پاس عمقی زیبای امیر حسین سحرخیز و فرار وحید اطهری پور با یک ضربه ی زیبا به ثمر رسید.تیم ما چند موقعیت دیگر هم داشت که با بد شانسی به گل تبدیل نشد.نمونه ی این موقعیت ها ضربه ی آزادی بود که داوود قاسمی به تیر دروازه زد . در اواسط نیمه ی دوم هر دو تیم تغیراتی را در ترکیبشان اعمال کردند . در تیم ما حسین کشاورز ،محمدرضا مقیمی ، علی صالحی ، محمدرضا حاج عباسعلی ، محمدرضا رضوانی و بهزاد دقیق احمدی وارد زمین شدندو دانا زیبایی ، داوود قاسمی ، حامد حسن زاده ، سید امیر تقوی ،امین روزبهانی و سهیل یوسفی از زمین خارج شدند .باخت تیم ما به علت شایسته نبودن بچه ها نبود.از دلایل شکست تیم می توان به این موارد اشاره کرد : مصدومیت چند تن از بازیکنان تیم در حین بازی از جمله حامد حسن زاده ، وحید اطهری پور ، علی صالحی و سید امیر تقوی . از دیگر دلایل هم این بود که بچه ها در حدود 1 سال ونیم در چمن بازی نکرده بودند و در ضمن تیم حریف هم یک تیم گلچین شده بود که در هفته چند جلسه تمرین داشت . به هر حال این شکست چیزی از ارزش های بچه ها کم نخواهد کرد و به امید خدا با تلاش بیشتر در بازی های بعدی جبران می کنیم . مسابقه در ساعت 7.30 به پایان رسید .


 






          
جمعه 88 آبان 22 :: 10:56 عصر

 

 

تمرین امروز از ساعت 8 در سالن 12000 نفری شروع شد ابتدا بچه ها به مدت 20 دقیقه به گرم کردن و انجام حرکات کششی پرداختند . به خاطر مسابقه ای که قرار بود ساعت 4 عصر برگزار شود تعدادی از بچه ها که احتمال بازی کردنشان بیشتر بود در ترکیب اولیه ی تیمها قرار نگرفتند.دو تیم زیر ابتدا بازی ها را شروع کردند :

 

تیم مشکی : آقایان عباس راسخ ، محمدرضا حاج عباسعلی ، محمد توسلی ، محمدرضا رضوانی ، دارا زیبایی

تیم سفید : آقایان حسام ندایی ، سید امیر تقوی ، امیرحسین باروتی ، بهزاد دقیق احمدی ، سید علی حسینی

 

این دو تیم در حدود 20 دقیقه با هم بازی کردند که با تک گل محمد توسلی تیم مشکی پیروز شد.بعد از این بازی به تشخیص آقا مصطفی تیم مشکی در زمین باقی ماند و به جای تیم سفید آقایان وحید اطهری پور ، دانا زیبایی ، داوود قاسمی ، بهزاد دقیق احمدی و دانیال دانشور وارد زمین شدند که این بازی هم با 2 گل وحید اطهری پور به سود تیم سفید پایان یافت.بعد از انجام این بازی که حدود 20 دقیقه به طول انجامید ترکیب تیم ها تغییر کرد و به شکل زیر شد :

 

تیم سفید : آقایان عباس راسخ ، حسام ندایی ، سید امیر تقوی ، امیر حسین باروتی ، دانیال دانشور

تیم مشکی : آقایان امین روز بهانی ، محمد حسین زاهد ، وحید کلانتری ، سهیل یوسفی ، سید علی حسینی

 

این بازی با حساب 3 بر 1 به سود تیم سفید پایان یافت . حسام ندایی با 3 گل هت تریک کرد و در مقابی محمد حسین زاهد هم 1 گل به ثمر رساند. بعد از این بازی سید علی حسینی و بهزاد دقیق احمدی به جای عباس آقا و دانیال به تیم سفید رفتند و تیم مشکی هم 5 تعویض کرد و با ترکیب عباس آقا ، محمدرضا حاج عباسعلی ، محمد توسلی ، دارا زیبایی و محمدرضا رضوانی با زمین رفت متاسفانه به علت کم کاری من کمی از آمار گلهای این بازی از قلم افتاد که از دوستان عزیزم عذر خواهی می کنم . در این بازی بهزاد دقیق احمدی 4 گل ، حسام ندایی 2 گل ، امیر حسین باروتی 2 گل ، محمدرضا رضوانی 3 گل ، محمد توسلی 2 گل ، دارا زیبایی 1 گل و محمدرضا حاج عباسعلی 2 گل زدند که 1 گل حاج عباسعلی گل به خودی بود . تمرین در ساعت 10 به پایان رسید.







          
جمعه 88 آبان 22 :: 10:50 عصر

 

در ساعت 19:30 بچه ها در بیت دور هم جمع شدند . در جلسه روز سه شنبه قرار بود آقا وحید صحبت بفرمایند که متاسفانه به دلیل سرماخوردگی شدید نتوانستیم از حضور ایشان استفاده کنیم .

با آمدن آقا مصطفی سوره های حمد و واقعه را با هم خواندیم و ادامه جلسه را به گفت و گو پرداختیم .

در انتهای جلسه هم آقا مصطفی زحمت کشیدند و پذیرایی این هفته را که ساندویچ همبرگر بود برای بچه ها تهیه نمودند .

جلسه در ساعت 22 به پایان رسید .

حاضرین آقایان : مصطفی محبی نوری ، محمد امین روزبهانی ، میلاد رحیمی ، سید محمد حسین زاهد ، اسماعیل شاهی ، امیر حسین احمدی ، داوود قاسمی ، حسام ندایی ، علی صالحی و وحید اطهری پور . 

 






          
جمعه 88 آبان 22 :: 1:17 عصر

 

 

تمرین امروز از ساعت 8 شروع شد و بچه ها به مدت 25 دقیقه به گرم کردن و انجام حرکات کششی پرداختند.سپس به 4 تیم زیر تقسیم شدیم :

 

تیم آبی : آقایان فرشاد قالوچ ، دانا زیبایی ، وحید کلانتری ، محمد توسلی ، امید مزارعی ، سعید منصوری

تیم مشکی : آقایان حاج مهدی راوری ، وحید اطهری پور ، امیر حسین باروتی ، علی صالحی ، بهزاد دقیق احمدی ، سهیل یوسفی

تیم قرمز : آقایان امیر حسین سحرخیز ، داوود قاسمی ، سید امیر تقوی ، محمد حسین کشاورز ، محمدرضا رضوانی ، امیرحسین امیرقاسمی

تیم سفید : آقایان محمدحسین زاهد ، اسماعیل شاهی ، حسام ندایی ، امیر حسین احمدی ، اسماعیل امینی ، سید علی حسینی ، دانیال دانشور

 

امروز 17 بازی انجام شد که بازی اول به پنالتی رسید ، با احتساب این بازی به عنوان برد 14 بازی برنده داشت و 3 بازی به تساوی انجامید.تیم مشکی بیشترین برد پیاپی را کسب کرد و توانست 4 بازی پشت سر هم پیروز شود.این تیم به همراه تیم سفید مشترکاً به مقام اول دست یافت . تیم مشکی در 10 بازی امروز شرکت داشت که این هم رکورد جالب این تیم بود.نتایج تیم مشکی به این شکل بود : 5 برد ، 1 تساوی و 4 شکست . این تیم 2 بار تیم سفید ، 2 بار تیم آبی و 1 بار هم تیم قرمز را شکست داد و در مقابل از هرکدام از دو تیم قرمز و سفید 2 شکست را پذیرا شد. تک مساوی منجر به برد تیم مشکی هم در مقابل تیم قرمز بود . تیم سفید هم که مثل تیم مشکی به مقام اول رسید 9 بازی انجام داد . حاصل کار این تیم 5 برد ، 1 تساوی و 3 شکست بود. این تیم 3 بار تیم آبی و 1 بار هم تیم های مشکی و قرمز را برد . همچنین 2 بار به تیم مشکی و 1 بار به تیم قرمز باخت . مساوی منجر به برد این تیم هم در مقابل تیم مشکی بود. تیمی که بعد از این دو تیم قرار گرفت تیم قرمز بود . 8 بازی امروز این تیم به 3 برد ، 1 تساوی و 4 شکست انجامید. تیم قرمز هر سه تیم آبی ، سفید و مشکی را 1 بار برد و در مقابل به هر سه تیم هم باخت ، 2 بار به تیم مشکی و 1 بار به تیم های سفید و آبی .این تیم 1 تساوی هم با تیم مشکی داشت که با این نتیجه برنده ی بازی محسوب می شد.تیم آخر امروز تیم آبی بود که متاسفانه تنها 1 برد بدست آورد و 6 بار شکست خورد . تنها برد این تیم در مقابل تیم قرمز بود . 3 شکست از تیم سفید ، 2 شکست از تیم مشکی و 1 شکست از تیم قرمز هم آمار باخت های این تیم بود.

آمار گلزنان تمرین به این صورت بود : محمد حسین زاهد 3 گل ، حاج مهدی راوری ، محمدحسین کشاورز و دانیال دانشور 2 گل ، فرشاد قالوچ ، وحید اطهری پور و بهزاد دقیق احمدی 1 گل ، البته امیر حسین احمدی هم 1 گل به خودی زد .

سید محمد حسین زاهد برترین بازیکن تمرین

در پایان تمرین آقا مصطفی که از کنار زمین شاهد تمرین بودند محمد حسین زاهد را به خاطر ارایه ی یک فوتبال کامل به عنوان بهترین بازیکن تمرین انتخاب کردند. نکته جالب اینکه حدود 1 ماه قبل هم (17 مهر) زاهد به عنوان یکی از بازیکنان خوب تمرین انتخاب شده بود و انگار در تمرینات وسط هر ماه باید منتظر بازی خوبی از او باشیم.تمرین در ساعت 10 به پایان رسید و بچه ها پذیرایی شدند.


 






          
جمعه 88 آبان 15 :: 2:28 عصر
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >   
آمار
  • بازدید امروز: 35
  • بازدید دیروز: 29
  • کل بازدیدها: 280590
همراهان

ابزار وبلاگ