سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جشن سالگرد تاسیس تیم : 5 شنبه ، 4 تیرماه ، باغ دایی ، حرکت ساعت 18 از منزل آقای محبی
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره


تیم فوتبال شهدای پیامبر در تیرماه 1381 تأسیس گردید. رسالت این وبلاگ انعکاس اخبار تیم محبوبمان است.
دیکشنری


ساعت 5 صبح مقابل مسجد پیامبر جمع شدیم و به دلیل اینکه سه نفر از دوستان که راه بلد دارآباد بودند نیامدند ، برنامه را تغییر دادیم.

ابتدا به امامزاده صالح رفتیم و پس از زیارت و اندکی کنارهم نشستن برای صرف صبحانه به سمت دربند حرکت کردیم ، در آنجا کلیه مغازه ها و رستوران ها بسته بود .
به سمت میدان تجریش آمدیم و برای صبحانه حلیم گرفتیم و برای خوردن حلیم به پارک ملت رفتیم وپس از خوردن حلیم به سوی محل آمدیم .
حاضرین : آقایان محبی ، سید فرخ هاشمی ، پوریا صدری و محمد رضا رضوانی.

 






          
پنج شنبه 88 مرداد 22 :: 8:56 صبح

جلسه از ساعت 18:45 با حضور تعدادی از دوستان آغاز گردید.
در ابتدای جلسه سوره حمد تلاوت گردید و سوره واقعه را هم بصورت همخوانی خواندیم.
متأسفانه بدلیل مشکلی که برای آقا وحید پیش آمده بود از حضور ایشان در این جلسه محروم شدیم .
در ادامه گپ و گفتی با دوستان داشتیم و فیلم کوه حصارک را هم باهم دیدیم.
چیپس و پفک و سپس چای و کیک بعنوان پذیرایی جلسه بود که اتفاقاً بچه ها اصلاً دوست نداشتند و فقط ظرف مدت چند ثانیه خبری از خوردنی ها نبود.
در پایان برای اقامه نماز جماعت به مسجد رفتیم و اینگونه بود که یکی دیگر از جلسات هفتگی تیم را برگزار کردیم.
حاضرین آقایان : امیرحسین سحرخیز ، محمد امین روزبهانی ، داود قاسمی ، اسماعیل شاهی ، مرتضی محسنی ، پوریا صدری ، علی صالحی ، محمد انصاری ، امیرحسین باروتی و مصطفی محبی نوری.






          
چهارشنبه 88 مرداد 21 :: 10:46 صبح

 

با توجه به حضور حاج مهدی و تعدادی از دوستان شب قبل از کوه را در بیت گذراندیم و صبح بدلیل خستگی زیاد با یک ساعت تأخیر به سمت کوه حصارک حرکت کردیم.
البته قرار بود این هفته را از مسیر کوه به امامزاده داود برویم و چون کسی که راه بلدمان بود هماهنگ نشد ، به کوه حصارک رفتیم که اتفاقا جاتون خالی خیلی هم حال داد.
پس از مدتی کوهپیمایی به همان آبشار معروف رسیدیم و در آنجا اتراق نمودیم و صبحانه را خوردیم.
پس از کمی استراحت و گفت و شنود با حاج مهدی و رفقا ، تیراندازی به قوطی در دستور کار قرار گرفت که نشانه گیری بچه ها بسیار عالی بود به حدی که به تنها جایی که نمی زدند همون قوطیه بود.

کوه حصارک


خلاصه به حساب تنقلات هم رسیدیم ، جاتون خالی.
نزدیکای ظهر بود که به سمت پایین حرکت کردیم که با یک مرغ عشق سرگردان برخورد کردیم و متأسفانه مرغ عشقه از ما زرنگ تر بود و با همه تلاشی که کردیم نتوانستیم بگیریمش.
هندوانه را خوردیم و در محلی مناسب هم نماز جماعت را به امامت حاج مهدی خواندیم وبه سمت پایین کوه حرکت کردیم.
ساعت 15 هم به محل رسیدیم.
حاضرین آقایان : حاج مهدی ، سید امیر تقوی ، محمد انصاری ، پوریا صدری ، وحید اطهری پور ، امیرحسین باروتی ، علی صالحی ، داود قاسمی و مصطفی محبی نوری.

 






          
چهارشنبه 88 مرداد 21 :: 10:45 صبح

 

 

تمرین امروز از ساعت 6 در سالن 12 هزار نفری شروع شد.بچه ها به مدت 20 دقیقه به دویدن نرم و انجام حرکات کششی پرداختند.سپس به دو تیم تقسیم شدیم که نفرات تیم ها به شرح زیر بود :

 

تیم سفید : آقایان مصطفی محبی ، سید امیر تقوی ، میلاد رحیمی ، محمد اسماعیل امینی ، بهزاد دقیق احمدی ، طاها هاشمی (دوست پوریا )

تیم قرمز : آقایان داوود قاسمی ، پوریا صدری ، علی صالحی ، امیرحسین باروتی ، محمدرضا رضوانی ،دانیال دانشور

 

البته میلاد از اواسط تمرین به جمع ما اضافه شد.این دو تیم به مدت 90 دقیقه با هم بازی کردند که این مسابقه ی نزدیک با حساب 16 بر 13 به سود تیم قرمز پایان یافت . بازی امروز بسیار پر هیجان بود و دو تیم تا دقایق پایانی به صورت پایاپای به بازی ادامه می دادند.

در تمرین امروز آقا مصطفی با 8 گل زده آقای گل شد و محمد رضا رضوانی هم با 6 گل در مکان دوم قرار گرفت .داوود قاسمی 5 گل به تیم سفید زد و در سمت مقابل اسماعیل امینی 4 گل به تیم قرمز زد . علی صالحی 3 بار دروازه را گشود . امیر حسین باروتی ، طاها هاشمی و بهزاد دقیق احمدی هم هر کدام 1 گل به ثمر رساندند که گل بهزاد گل به خودی بود .

محمدرضا رضوانی برترین بازیکن تمرین

بهترین بازیکن تمرین امروز محمدرضا رضوانی بود که هم در گلزنی موفق بود و هم در پاس دادن و ایجاد موقعیت برای سایر هم تیمی هایش به خوبی عمل کرد . تمرین در ساعت 8 به پایان رسید و بچه ها با کیک و ساندیس پذیرایی شدند .


 






          
دوشنبه 88 مرداد 19 :: 10:25 عصر

 

با توجه به اینکه متأسفانه بعضی از دوستان نسبت به تسویه بدهی هایشان اقدامات لازم را ننموده اند و این امر باعث اختلال در امور جاری تیم گردیده است و عدم توجه تعداد کمی از دوستان برگزاری جشن تیم و اهدا لباس را دو سال به تعویق انداخته است ؛

بجه ها زود باشید

طبق اعلام سرپرست تیم بدلیل اینکه فرصت دو ساله برای بی انضباط ها کافیست و دیگر نباید بقیه بچه ها محروم بمانند و نیز برنامه اهدا لباس در جلسه هفتگی سی و یکم شهریور ماه برقرار خواهد بود ؛ فقط برای دوستانی لباس تهیه خواهد شد که تا پانزدهم شهریور ماه نسبت به تسویه کامل بدهی های شهریه و صندوق اقدام نمایند.
لذا از دوستان عزیز خواهشمندم سریعتر اقدام نمایند تا همه با هم در این جلسه شرکت نماییم و لباس هایمان را بگیریم.

 






          
یکشنبه 88 مرداد 18 :: 9:13 صبح

 

 

تمرین امروز ساعت 8 شروع شد و بچه ها به مدت 20 دقیقه به گرم کردن پرداختند که شامل دویدن نرم و حرکات کششی بود . سپس به 3 تیم تقسیم شدیم که نفرات تیمها به شرح زیر بود .

 

تیم آبی : آقایان عباس راسخ ، فرشاد قالوچ ، امیرحسین سحرخیز ، حسام ندایی ، دارا زیبایی

تیم سفید : آقایان حاج مهدی راوری ، مصطفی محبی ، دانا زیبایی ، محمد سعادتی ، محمدرضا رضوانی ، محمد کریمی

تیم قرمز : آقایان میلاد رحیمی ، سیدامیر تقوی ، محمد انصاری ، محمد اسماعیل امینی ، دانیال دانشور

 

البته محمد کریمی از اواسط تمرین به بچه ها اضافه شد و حاج مهدی راوری هم بعد از چند بازی به تیم قرمز پیوستند .

امروز 29 بازی انجام شد که اولین بازی بین تیم های قرمز و آبی و آخرین بازی هم بین تیم های سفید و قرمز انجام شد که در هر دو بازی تیم قرمز پیروز شد . 28 بازی برنده داشت و تنها یک بازی بین دو تیم آبی و سفید به تساوی انجامید که تیم سفید به عنوان پیروز در زمین باقی ماند .تیم های قرمز و آبی 10 بار با هم بازی کردند که تیم آبی 6 برد و تیم قرمز 4 برد بدست آوردند.تیم های سفید و آبی 10 بار با هم بازی کردند که 5 بار تیم سفید و 5 بار تیم آبی پیروز شدند.

تیم های قرمز و سفید هم 9 بار با هم بازی کردند که تیم قرمز 5 برد و تیم سفید هم 4 برد بدست آوردند.بهترین تیم امروز تیم آبی بود که 11 برد کسب کرد و تیم های قرمز و سفید هم 9 برد بدست آوردند.

حسام ندایی برترین بازیکن تمرین

آمار گلزنان امروز هم به این صورت بود : فرشاد با 6 گل آقای گل شد و آقا مصطفی با 5 گل در رتبه ی دوم قرار گرفت.میلاد و دانیال با 4 گل ، حسام با 3 گل ،امیرحسین سحرخیز و محمد سعادتی با 2 گل و محمد انصاری و محمدرضا رضوانی با 1 گل سایر گلزنان امروز بودند .رکورد سریع ترین گل امروز به فرشاد تعلق گرفت که با یک شوت از راه دور در حالیکه 7 ثانیه از بازی می گذشت دروازه ی تیم قرمز را گشود.زیباترین گل امروز توسط آقا مصطفی زده شد که بعد از دریبل چند بازیکن تیم آبی به ثمر رسید.

بهترین بازیکن تمرین هم حسام ندایی انتخاب شد که بازی روان و بدون اشتباهی را انجام داد .مرتضی محسنی هم تمامی بازی ها را قضاوت کرد.بعد از تمرین که در ساعت 10 به پایان رسید به استخر رفتیم و تا ساعت 11:15 از استخر استفاده کردیم .


 






          
جمعه 88 مرداد 16 :: 4:8 عصر

 

جلسه این هفته با حضور تعدادی از دوستان و حاج مهدی راوری آغاز گردید.

در ابتدای جلسه سوره واقعه تلاوت گردید سپس حاج مهدی راوری با ایراد سخنان و رهنمود هایی پیرامون براهین اثبات وجود اقدس حضرت حق و همچنین وجود مبارک حضرت صاحب الزمان (عج) بحث را آغاز کرده و در پایان با ادامه موضوع در خصوص شب مبارک نیمه شعبان بحث را به اتمام رساندند.

عکس دسته جمعی جلسه هفتگی

و در پایان نیز بعد از صرف آبمیوه و کیک چند عکس دسته جمعی گرفته شد.

گزارش کامل جلسه را در وبلاگ جلسه هفتگی مطالعه نمایید.

حاضرین جلسه آقایان : حاج مهدی راوری ، مصطفی محبی نوری ، سید امیر تقوی ، حسام ندایی ، امیر حسین باروتی ، محمد انصاری ، وحید اطهری پور ، اسماعیل شاهی ، علی صالحی ، داود قاسمی ، پوریا صدری ، مرتضی محسنی و محمد کریمی.

 

 






          
سه شنبه 88 مرداد 13 :: 10:7 عصر

 

 

امروز بچه ها ساعت 6 به سالن 12 هزار نفری رسیدند و پس از دقایقی به گرم کردن پرداختند که شامل دویدن نرم و انجام حرکات کششی بود . بعد از 15 دقیقه گرم کردن بچه ها به 3 تیم تقسیم شدند که نفرات تیم ها به شرح زیر بود :

 

تیم سفید : آقایان وحید اطهری پور ، داوود قاسمی ، پوریا صدری ، علی صالحی ، دارا زیبایی ، امیرحسین باروتی

تیم قرمز : آقایان مصطفی محبی ، مهرداد محبی ، محمد کریمی ، محمد اسماعیل امینی ، محمدرضا رضوانی ، علیرضا لطفعلی

تیم رنگی : آقایان عباس راسخ ، میلاد رحیمی ، سید امیر تقوی ، محمد انصاری ، بهزاد دقیق احمدی ، دانیال دانشور

 

امروز شاهد بازی های بسیار خوبی از بچه ها بودیم و این نکته در بازی بچه ها کاملاً مشهود بود که سعی در انجام بازی منطقی تری نسبت به گذشته دارند. نمونه بارز این نکته هم پاسکاری های زیاد تیمها بود . بهترین تیم امروز تیم قرمز بود که 8 برد بدست آورد ، بعد از این تیم ، تیم رنگی با 5 برد قرار گرفت و تیم سفید هم 4 برد کسب کرد . البته هر سه تیم یک بار با کسب نتیجه ی مساوی در زمین باقی ماندند که تیم رنگی با تساوی در مقابل تیم سفید ، تیم سفید با تساوی در مقابل تیم قرمز و تیم قرمز با تساوی در مقابل تیم رنگی در زمین ماندند.

امیرحسین باروتی برترین بازیکن تمرین

بهترین بازیکن تمرین امیر حسین باروتی بود که به خاطر دوندگی زیاد و پاس های سالم و کم نقص به این عنوان دست یافت .

امروز میلاد رحیمی و امیرحسین باروتی با 2 گل به طور مشترک آقای گل شدند . آقایان مصطفی محبی ،عباس راسخ ، وحید اطهری پور ، مهرداد محبی ، محمد کریمی ، محمدرضا رضوانی ، محمد اسماعیل امینی ، داوود قاسمی ، پوریا صدری و دانیال دانشور همگی 1 گل زدند . البته گل داوود قاسمی ، گل به خودی بود . بدون شک زیباترین گل تمرین امروز تک گل وحید اطهری پور بود که بعد از یک حرکت عمقی و دریبل زدن تمام بازیکنان تیم قرمز با ضربه ای دقیق به گوشه ی دروازه به ثمر رسید .

تمرین در ساعت 8 به پایان رسید و بچه ها با کیک و ساندیس پذیرایی شدند .


 






          
دوشنبه 88 مرداد 12 :: 10:23 عصر

 

ساعت 20:15 از درب مسجد به سمت میدان خراسان حرکت کردیم و ساعت 21:45 به هیئت حاج آقا سازور رسیدیم .

به خاطر اینکه کمی دیر رسیدیم و داخل پر شده بود ، مجبور شدیم جلوی درب ورودی بنشینیم .

در مراسم دیروز آقایان حاج منصور ، حاج سعید حدادیان ، حاج محمود کریمی ، حاج محمد طاهری ، احمد نیکبختیان ، به مولودی خوانی پرداختند .

جشن میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام

در ضمن حاج سعید و حاج منصور کمی درباره فتنه های اخیر (فتنه اکبر) ، صحبت کردند .

ما تا ساعت 24 در هیئت ماندیم و سپس به سمت محل حرکت کردیم و در راه بستنی هم خوردیم.

حاضرین آقایان : مصطفی محبی نوری ، محمد کاظم زاده ، سید امیر تقوی ، داوود قاسمی ، مرتضی محسنی ، پوریا صدری ، حسام ندایی ، مهرداد محبی نوری ، محمدرضا رضوانی ، محمد کریمی ، محمد انصاری ، علی صالحی و وحید اطهری پور . 

 

 






          
دوشنبه 88 مرداد 12 :: 10:0 عصر

 

جناب آقای سید امیر تقوی

 آقای سید امیر تقوی مسئول امور تدارکات

نظر به شایستگی ها و توانایی هایتان بدینوسیله شما را به سمت مسئول امور تدارکات تیم فوتبال شهدای پیامبر منصوب می نمایم.

امید است با تلاش مجدانه و تعامل مناسب با اعضای تیم بتوانید در انجام امور محوله موفق باشید.

                                                             مصطفی محبی نوری

 






          
یکشنبه 88 مرداد 11 :: 9:20 صبح
<   <<   11   12   13   14   >   
آمار
  • بازدید امروز: 26
  • بازدید دیروز: 29
  • کل بازدیدها: 280581
همراهان

ابزار وبلاگ