سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جشن سالگرد تاسیس تیم : 5 شنبه ، 4 تیرماه ، باغ دایی ، حرکت ساعت 18 از منزل آقای محبی
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره


تیم فوتبال شهدای پیامبر در تیرماه 1381 تأسیس گردید. رسالت این وبلاگ انعکاس اخبار تیم محبوبمان است.
دیکشنری

 

در روز سه شنبه ساعت 19 جلسه هفتگی با قرائت سوره های حمد و واقعه توسط بچه ها آغاز شد . با آمدن حاج مهدی راوری ، مراسم سخنرانی ایشان به مدت 90 دقیقه شروع شد .
صحبت های حاج مهدی پیرامون مسائل زیر بود :

1)      نماز و تاثیرات آن بر زندگی افراد

2)      ترک گناه

3)      تعریف زندگی از دیدگاه قرآن

4)      پاسخ گویی انسان ها در روز قیامت

5)      تضمینی بودن ورود به بهشت برای همه افراد حاضر

6)      مشکلات انسان ها در برزخ

سخنرانی دلنشین حاج مهدی در ساعت 21:30 به پایان رسید . در ادامه آقا مصطفی پیراهن یکی دیگر از بچه های تیم را که دیر به دیر به جمع ما سر می زند یعنی میلاد اطهری پور ، را به او اهدا نمود .
پذیرایی این جلسه به مناسبت قبولی آقا میلاد در دانشگاه ، به عهده ایشان بود . آقا میلاد هم سنگ تمام گذاشته و شام مفصلی را برای بچه ها تدارک دیده بودند .

جلسه در ساعت 22 به پایان رسید .

حاضرین آقایان : مصطفی محبی نوری ، حاج مهدی راوری محمودی ، امین روزبهانی ، امیر حسین احمدی ، میلاد رحیمی ، داوود قاسمی ، اسماعیل شاهی ، محمد حسین کشاورز ، حسام ندایی ، محمد کریمی ، علی صالحی ، میلاد و وحید اطهری پور .

 






          
پنج شنبه 88 آبان 14 :: 9:39 صبح


روز جمعه ساعت 13:15 از جلوی مسجد پیامبر(ص) به سمت ورز شگاه آزادی حرکت کردیم .
ساعت 13:45 به سالن دوازده هزار نفری رسیدیم و پس از تعویض لباس ها به گرم کردن پرداختیم . حدود 20 دقیقه گرم کردن و حرکات کششی به طول انجامید . سپس قبل از یارکشی و بازی ، دایی، آقا مصطفی و آقا امین لباس آقایان فرشاد قالوچ و محمد توسلی را به آنها اهدا کردند . و آقا مصطفی کمی درباره کمیته انضباطی صحبت فرمودند و یک خبر خوش هم که سفر بچه های تیم در بهمن ماه
 به شهر مقدس مشهد بود ، به جمع اعلام فرمودند .
در ادامه به چهار تیم زیر تقسیم شدیم :

تیم آبی آقایان : دایی ، سید محمد حسین زاهد ، فرشاد قالوچ ، امیر حسین احمدی ، حسام ندایی و میلاد تقوی .
تیم قرمز آقایان : محمد امین روزبهانی ، امیر حسین سحرخیز ، محمد فرخ روز ، محمد حسین لطفعلی ، سهیل یوسفی و محمدرضا رضوانی .
تیم مشکی آقایان : میلاد رحیمی ، علی صالحی ، امیر حسین باروتی ، سید محمد حسین حیدری ، دانیال مرادی و سید علی حسینی .
تیم سفید آقایان : سید امیر تقوی ، علی رضا زارع ، صمد ، محمد توسلی و وحید اطهری پور .

در مجموع 19 بازی انجام شد که نتایج زیر به دست آمد :
تیم های سفید وآبی هرکدام با 5 برد ، به عنوان تیم اول ، تیم مشکی با 3 برد و 2 تساوی به عنوان تیم دوم و تیم قرمز با 4 پیروزی به عنوان تیم سوم ، انتخاب شدند .

گلهای این بازی ها را آقایان :
فرشاد قالوچ و آقا صمد هر کدام 3 گل ، سهیل یوسفی و محمد فرخ روز هر کدام 2 گل و سید محمد حسین زاهد ، امیر حسین سحرخیز ، علی رضا زارع ، میلاد رحیمی ، محمد حسین حیدری ، دانیال مرادی و وحید اطهری پور هر کدام یک گل را به ثمر رساندند .

امیرحسین سحرخیز برترین بازیکن تمرین

آقای امیر حسین سحرخیز که پس از مدتی دوری از میادین ، روز جمعه به تمرین آمده بود ، با ارائه یک فوتبال منطقی و تماشاگرپسند و همچنین دفاع منسجم و مستحکم در تیم قرمز ، به عنوان برترین بازیکن تمرین انتخاب شد .

آقا مصطفی هم مثل تمرین های گذشته نظاره گر تمرین بچه ها بودند .

تمرین در ساعت 16:15 به پایان رسید .

 

 






          
شنبه 88 آبان 9 :: 12:11 عصر

در شب میلاد پر خیر و برکت حضرت امام رضا علیه السلام ، برنامه شرکت در جشن میلاد ترتیب داده شد.
ساعت 19 با تعدادی از دوستان به سمت هیئت رزمندگان اسلام ( حاج سعید حدادیان ) را افتادیم.
در این مراسم حاج احمد نیکبختیان ، حاج جواد فارسی و محمد حسین حدادیان به مدیحه سرایی و مولودی خوانی پرداختند و حاج سعید حدادیان هم نتوانسته بودند خودشان را از مشهد به این مراسم برسانند.
پس از زیارت امام رضا علیه السلام از راه دور به سمت هیئت آقای کاظم زاده رفتیم و ساعتی را هم در آن مراسم بودیم و ساعت 23 به سمت محل برگشتیم.
حاضرین آقایان : امیرحسین احمدی ، حسام ندایی ، دانیال مرادی و مصطفی محبی نوری
جای همه دوستانی که نیامدند خالی بود و یادشون کردیم.
عیدتون مبارک






          
شنبه 88 آبان 9 :: 7:46 صبح

 

ساعت 16:45 ، پس از آمدن بچه ها به سمت مسجد حاج آقا امینی حرکت کردیم و ساعت 17:45 به مسجد رسیدیم .
در ابتدا نماز مغرب و عشا را به امامت حاج آقا امینی خواندیم و سپس پای صحبت های شیرین ایشان نشستیم .
محور صحبت های حاج آقا پیرامون دوری مردم از دین و دینداری و گرایش بیش از حد مردم به مسائل سیاسی و ... بود .

مهمترین بخش صحبت ایشان ،توصیه به نماز بود . ایشان فرمودند : وقت نماز را به هر کار دیگری بپردازید ، خیری در آن نخواهید یافت .
صحبت های حاج آقا امینی در ساعت 20 به پایان رسید و ما پس از خوردن فلافل به سمت محل حرکت کردیم .
ادامه جلسه در بیت از ساعت 21 آغاز شد . قرائت سوره های حمد و واقعه و همچنین توزیع نشریه ماه آبان از برنامه های این جلسه بود .
جلسه در ساعت 21:30 به پایان رسید .

حاضرین آقایان : مصطفی محبی نوری ، سید محمد حسین زاهد ، داوود قاسمی ، امیر حسین احمدی ، اسماعیل شاهی ، مهدی علیمردانی ، علی صالحی و وحید اطهری پور .

 






          
پنج شنبه 88 آبان 7 :: 11:6 صبح

 

تمرین امروز از ساعت 8 شروع شد.ابتدا بچه ها 20 دقیقه گرم کردند وسپس حرکات کششی را انجام دادند.قبل از تیم کشی پیراهن تیم به امیر حسین میرقاسمی که مدتی از تیم دور بود اهدا شد.سپس به 5 تیم زیر تقسیم شدیم :

 

تیم مشکی : آقایان عباس راسخ ، وحید اطهری پور ، علی صالحی ، دانیال مرادی ، محمد توسلی

تیم قرمز : آقایان امین روزبهانی،سید امیر تقوی،حسام ندایی،محمدرضارضوانی ، محمدحسین لطفی،سهیل یوسفی

تیم آبی : آقایان رضوی ،محمدرضا حاج عباسعلی ،امیرحسین باروتی ،صادق خدابخشی ،امیرحسین میرقاسمی،دانیال دانشور

تیم رنگی : آقایان امیر ،داوود قاسمی ،محمد کریمی ،محمدرضا مقیمی ،علیرضا زارع ،محمدحسین حیدری

تیم سفید : آقایان میلاد رحیمی ،امیر حیدری ، محمد سعادتی ، میلاد تقوی ، امیر حسین اردلانی

 

امروز بازی ها به صورت لیگی برگزار شد.در لیگ امروز 10 بازی انجام شد 7 بازی برنده داشت و 3 بازی مساوی شد.

امروز 18 گل به ثمر رسید همچنین 3 پنالتی گرفته شد که تنها پنالتی امیر حیدری به گل تبدیل شد.تیم رنگی به مقام اول رسید این تیم تمامی آمار را به نفع خود درو کرد . تیم رنگی با 3 برد بیشترین برد را کسب کرد ، این تیم هیچ شکستی نخورد و با 6 گل زده بهترین خط حمله را هم از آن خود کرد . درخشش تیم رنگی به اینجا ختم نمی شود و این تیم بدون گل خورده عنوان بهترین خط دفاع را هم به خود اختصاص داد . سایر تیم ها تقریباً نتایج یکسانی گرفتند تنها تیم سفید بود که در حد انتظار ظاهر نشد.این تیم هر 4 بازی خود را شکست خورد و با 2 گل زده ضعیف ترین خط حمله را داشت. مشکل این تیم در خط دفاع بود جاییکه با دریافت 7 گل خورده عنوان بدترین دفاع را به دنبال خود یدک می کشید. ناکامی این تیم با رسیدن به مقام پنجم تکمیل شد.جدول مسابقات امروز به شرح زیر است :

 

تیم                  امتیاز            برد            مساوی           باخت         گل زده         گل خورده        تفاضل

 

رنگی                 10               3                  1                   -                  6                    -                     6+

مشکی               7                2                  1                   1                 4                    2                    2+

قرمز                   5                1                  2                   1                 3                    4                    1-

آبی                    5                1                  2                    1                3                    5                    2-

سفید                 0                -                  -                     4                2                    7                     5-

 

در تمرین امروز وحید اطهری پور با 3 گل زده آقای گل شد. نکته جالب این بود که هر 3 را با پای غیر تخصصی یعنی پای چپ به ثمر رساند. آمار سایر گلزنان به این شکل بود : سهیل یوسفی ، علیرضا زارع ، محمدحسین حیدری و دانیال دانشور 2 گل ، داوود قاسمی ، امین روزبهانی ، محمد کریمی ، محمدرضا رضوانی ، امیر حیدری ، آقای رضوی و علی صالحی 1 گل

آقای وحید اطهری پور برترین بازیکن تمرین

وحید اطهری پور به عنوان بهترین بازیکن تمرین انتخاب شد تا تمامی عناوین انفرادی مسابقات را بدست آورد.مثل هفته های قبل آقا مصطفی و امیر حسین احمدی از کنار زمین نظاره گر تمرین بودند.تمرین در ساعت 10 به پایان رسید و بچه ها پذیرایی شدند.

 






          
جمعه 88 آبان 1 :: 6:41 عصر


جلسه روز سه شنبه از ساعت 19 در بیت الشهدا آغاز شد . در ابتدا سوره های مبارکه حمد و واقعه توسط آقایان داوود قاسمی و اسماعیل شاهی تلاوت شد و سپس توضیحاتی درباره کمیته انظباطی داده شد و رای گیری از بین افراد کاندیدا انجام شد و در نهایت پس از اینکه انتخابات به دور دوم کشیده شد ، آقایان داوود قاسمی و حسام ندایی به کمیته سه نفره انظباطی که ریاست آن را آقای امیر حسین احمدی بر عهده دارد ، راه یافتند .

اعضای کمیته انضباطی

در ساعت 20:20 به سمت شهرک غرب حرکت کردیم و در ساعت 20:45 به جلوی هیئت رسیدیم و چون خیلی زود بود قبل از ورود به هیئت یک فلافل شهرک غربی هم خوردیم .

ساعت 21:30 وارد هیئت شدیم و تا ساعت 22:30 در آنجا بودیم . پس از اتمام هیئت سفره احسان نیز پهن شد .

جلسه در ساعت 23 و پس از رسیدن به محل به پایان رسید .

حاضرین آقایان : مصطفی محبی نوری ، محمد امین روزبهانی ، سید محمد حسین زاهد ، سید سهیل میردامادی ، داوود قاسمی ، امیر حسین باروتی ، حسام ندایی ، علی صالحی ، بهزاد دقیق احمدی ، امیر حسین احمدی ، دانیال مرادی ، اسماعیل شاهی و وحید اطهری پور .


 






          
پنج شنبه 88 مهر 30 :: 9:56 صبح

با سلام به دوستای عزیز

همانگونه که در جریان قرار گرفته اید ، بناست کمیته انضباطی تیم در راستای ایجاد نظم و انضباط بیشتر فعالیت خود را آغاز نماید.

در این خصوص پس از مشخص شدن کاندیداها ، در جلسه هفتگی روز سه شنبه همین هفته رأی گیری انجام خواهد شد.

با توجه به اینکه قوانین کاملاً مربوط به تیم خودمان می باشد و کسانی که در تیم حضور دارند می توانند بهترین پیشنهاد دهنده برای این موضوع باشند ، از تمامی دوستان عزیزم در تیم خواهشمندم که هر موردی را که در ذهن دارند ، بصورت پیام خصوصی در همین یادداشت به بنده اعلام نمایند و یا به هر طریقی که صلاح می دانند به خود بنده اعلام نمایند.

همکاری همه عزیزان در تدوین قوانین کمیته انضباطی موجب جامع تر شدن قوانین و در نهایت رسیدن به نتیجه مطلوب خواهد شد.

البته این پیام های خصوصی را در صورت تمایل می توانید بدون نام هم بدهید.

یا علی مدد ، مصطفی محبی نوری






          
شنبه 88 مهر 25 :: 2:8 عصر

 

 

تمرین امروز از ساعت 8 در سالن 12هزار نفری شروع شد.بچه ها به مدت 20 دقیقه به گرم کردن و انجام حرکات کششی پرداختند.سپس قبل از شروع بازی ها پیراهن تیم به آقایان حاج مهدی راوری ، سید جواد غفاریان و عباس راسخ اهدا شد و از زحمات این عزیزان قدردانی شد.

 

اهدای پیراهن تیم به حاج مهدی

 

بعد از این مراسم بچه ها به 4 تیم زیر تقسیم شدند :

 

تیم مشکی : آقایان عباس راسخ ، میلاد رحیمی ، علی صالحی ، اسماعیل شاهی ، حسین عبدی ، مهدی کلانتری

تیم قرمز : آقایان حاج مهدی راوری ، داوود قاسمی ، دانیال مرادی ، میلاد تقوی ، علیرضا زارع

تیم آبی : آقایان سید جواد غفاریان ، وحید اطهری پور ، محمد توسلی ، محمدحسین لطفی ، محمد حسین حیدری

تیم سفید : آقایان سید امیر تقوی ، وحید کلانتری ، عبدالصمد ، سید علی ، دانیال دانشور

 

با بازی بین دو تیم آبی و قرمز بازی های امروز شروع شد.در تمرین امروز تیمها تقریباً قدرت برابری داشتند و 7 بازی از 21 بازی امروز به تساوی انجامید . تیم های سفید و مشکی هر دو به 6 برد رسیدند اما چون تیم مشکی 1 بار با تساوی در زمین ماند وتیم سفید 2 بار می توان تیم مشکی را تیم اول امروز دانست البته تیم سفید در بازی مستقیم با تیم مشکی موفق تر بود و این تیم را 2 بار شکست داد در حالیکه تیم مشکی 1 بار در مقابل تیم سفید پیروز شد .تیم آبی هم به لطف 4 مساوی و 1 برد در مکان سوم قرار گرفت . نکته ی جالب این بود که این تیم آبی 4 بار در مقابل تیم مشکی قرار گرفت که 1بار شکست خورد اما 3 بار با کسب نتیجه ی مساوی در زمین باقی ماند .تنها برد این تیم در مقابل تیم قرمز بدست آمد ضمن اینکه 1 بار هم با تیم سفید مساوی کردند . تیم قرمز هم تنها تیمی بود که با هیچ تیمی مساوی نکرد . این تیم 4 بار پیروز شد و در جایگاه چهارم قرار گرفت.تیم قرمز در 4 بازی خود با تیم مشکی ناکام بود و 3بار شکست خورد ویک بار هم مساوی کرد که تیم مشکی پیروز به حساب می آمد اما این تیم در مقابل تیم آبی جبران کرد و 3 بار این تیم را شکست داد . قرمز ها 1 برد هم در مقابل تیم سفید بدست آوردند.

آمار گلزنان : میلاد رحیمی ، سید امیر تقوی و عبدالصمد 2 گل ، حاج مهدی راوری ، آقا سید جواد غفاریان ، وحید اطهری پور ، وحید و مهدی کلانتری ، اسماعیل شاهی ، دانیال مرادی و علیرضا زارع 1 گل

البته ضربه ی والی بسیار زیبای میلاد رحیمی هم که به تیر دروازه خورد ارزش 1 گل را داشت .

سید امیر تقوی برترین بازیکن تمرین

در پایان تمرین آقا مصطفی که به همراه امیرحسین احمدی و آقای کاظم زاده نظاره گر تمرین بودند سید امیر تقوی را به عنوان بهترین بازیکن تمرین انتخاب کردند . میلاد رحیمی و عبدالصمد و دانیال دانشور هم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.بعد از تمرین هم با ساندویچی که شیرینی قبولی دانیال مرادی در دانشگاه بود پذیرایی شدیم.تمرین در ساعت 10 به پایان رسید.


 

 






          
جمعه 88 مهر 24 :: 2:38 عصر

 

در روز چهارشنبه ساعت 6 صبح بچه ها در بیت الشهدا گردهم آمدند و پس از خوردن صبحانه ، آماده حرکت به سوی قم شدند .

قبل از حرکت ، گوسفندی را که آقا مصطفی برای رفع بلا از تیم گرفته بودند ، قربانی کرده تا انشاء الله بلا از تیم و بچه ها دور شود .

سپس ساعت 7 صبح با مینی بوس آقای قلی پور به سمت قم حرکت کردیم .

در راه رفتن بازی های مختلفی را انجام دادیم که از جمله آنها بازی پرهیجان و نفس گیر یه مرغ دارم بود که دو بار انجام شد . در دور اول ، آقایان مصطفی محبی نوری ، وحید اطهری پور و اسماعیل شاهی به مرحله آخر رسیدند که در ابتدا اسماعیل شاهی و بعد از آن وحید اطهری پور حذف شدند تا طبق روال همیشه آقا مصطفی اول بشوند .
در دور دوم که حدود 1 ساعت به طول انجامید ، آقایان مصطفی محبی نوری ، وحید اطهری پور و محمد انصاری به مرحله پایانی رسیدند و به ترتیب آقا مصطفی و وحید و محمد ، اول تا سوم شدند .
بعد از یه مرغ دارم ، بچه ها به دو گروه تقسیم شدند و تا خود قم به مشاعره پرداختند که هم نوع گروه ها و هم نوع مشاعره کردن بچه ها جالب بود . در گروه بندی آقا مصطفی به تنهایی در یک گروه و بقیه بچه ها در گروه دیگر ، قرار داشتند .

آیت الله وحید خراسانی

در ساعت10:30 به شهر قم رسیدیم و پس از پیوستن حاج مهدی راوری به ما به سمت منزل آیت الله وحید خراسانی حرکت کردیم تا در مراسم عزاداری حضرت امام صادق (ع) شرکت کنیم .
بعد از اتمام مراسم در منزل ایشان دسته عزاداری به سمت حرم حضرت معصومه (س) حرکت کرد .
بچه ها با دسته به سمت حرم آمدند و در حرم زیارت کردند و نماز ظهر و عصر را هم خواندند و سپس به سمت منزل حاج مهدی برای صرف ناهار رفتیم .

یا جعفر بن محمد علیه السلام


در منزل حاج مهدی ، بچه ها با انواع پذیرایی از جانب ایشان روبه رو شدند و نهار را که جوجه کباب بود ، خوردند و تا ساعت 16 در منزل ایشان استراحت کردند .

جوجه کباب


در ساعت 16 آقا مصطفی جلسه ای را ترتیب دادند که در آن اعلام شد که کمیته انظباطی تیم به ریاست آقای امیر حسین احمدی تشکیل خواهد شد و دو نفر از بچه های تیم هم عضو های دیگر این کمیته خواهند بود . این دو نفر به صورت رای گیری بین بچه ها ، انتخاب خواهند شد . از دوستانی که تمایل دارند در کمیته انظباطی حضور داشته باشند ، تقاضا می شود تا روز شنبه اعلام آمادگی کنند .

بعد از اتمام جلسه به سمت مسجد جمکران حرکت کردیم و تا اذان مغرب و عشاء در مسجد بودیم . بعد از خواندن نماز و انجام زیارت و دیدن حاج آقا شمس ، با حاج مهدی و دوست بزرگوارشان آقا سید غفاریان ، به سمت تهران حرکت کردیم . در راه برگشت ، آقا سید سخنرانی را پیرامون امام صادق و همچنین مزیت های حجامت کردن ، ایراد فرمودند و قرار شد که بچه هایی که تمایل دارند برای انجام حجامت در روز پنج شنبه و با وقت قبلی به بیت الشهدا ، مراجعه کنند .

عکس دسته جمعی - مسجد مقدس جمکران

در ساعت 21:30 بود که به محل رسیدیم و این اردوی یک روزه را با تمام خوشی هایش به پایان رساندیم .

حاضرین اردو آقایان : مصطفی محبی نوری ، حاج مهدی راوری ، آقا سید غفاریان ، سید محمد حسین زاهد ، سید امیر تقوی ، داوود ویاسر قاسمی ، میلاد رحیمی ، پوریا صدری ، اسماعیل شاهی ، امیر حسین احمدی ، محمدرضا حاج عباس علی ، محمد کریمی ، دانیال مرادی ، محمد انصاری ، علی صالحی ، عرفان خاک دوست ، بهزاد دقیق احمدی ، محمدرضا مقیمی ، وحید اطهری پور  .






          
پنج شنبه 88 مهر 23 :: 12:19 عصر

 

جلسه امروز در ساعت 19 در بیت الشهدا آغاز شد .

در ابتدا سوره های حمد و واقعه توسط بچه ها خوانده شد و سپس ادامه جلسه به هماهنگی اردوی قم اختصاص پیدا کرد .

در ادامه بچه ها با چیپس و ماست موسیر پذیرایی شدند و جلسه در ساعت 21:30 به پایان رسید .

حاضرین آقایان: مصطفی محبی نوری ، اسماعیل شاهی ، داوود قاسمی ، حسام ندایی ، محمد حسین کشاورز ، محمد انصاری ، محمد کریمی و وحید اطهری پور .

 






          
سه شنبه 88 مهر 21 :: 9:30 عصر
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >   
آمار
  • بازدید امروز: 23
  • بازدید دیروز: 29
  • کل بازدیدها: 280578
همراهان

ابزار وبلاگ