جشن سالگرد تاسیس تیم : 5 شنبه ، 4 تیرماه ، باغ دایی ، حرکت ساعت 18 از منزل آقای محبی
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره

تیم فوتبال شهدای پیامبر در تیرماه 1381 تأسیس گردید. رسالت این وبلاگ انعکاس اخبار تیم محبوبمان است.
دیکشنری

ساعت 15:35 از درب مسجد به سمت ورزشگاه آزادی حرکت کردیم .

تمرین امروز در سالن دوازده هزار نفری برگزار شد .

در ابتدا پس از کمی گرم کردن بدن ها یک دست گل کوچک به یاد قدیم ها بازی کردیم تا بچه ها برسند .

با آمدن وحید و مهدی کلانتری و محسن سعیدی بازی اصلی را با ترکیب های زیر شروع کردیم :

تیم قرمز : دایی ، محمد رضا حاج عباسعلی ، وحید کلانتری ، محسن سعیدی ، دارا زیبایی و دانیال مرادی .

تیم رنگی : علی صفری ، وحید تبریزی ، محمد رضا مقیمی ، محمد رضا رضوانی ، مهدی کلانتری و وحید اطهری پور .

در این بازی پربرخورد تیم رنگی با ارائه یک فوتبال روان و روبه جلو توانست بعد از 90 دقیقه بازی ، با نتیجه 17 بر 12 بر تیم قدرتمند مقابل به پیروزی برسد که گلهای این بازی را آقایان :

علی صفری و وحید تبریزی هر کدام یک بار ، محمد رضا رضوانی شش بار ، مهدی کلانتری و محمد رضا مقیمی هر کدام دو بار و وحید اطهری پور پنج بار برای تیم رنگی و

دانیال مرادی چهار بار ، وحید کلانتری و محسن سعیدی هر کدام سه بار ، محمد رضا حاج عباسعلی یک بار و محمد رضا رضوانی یک بار (گل به خودی) برای تیم قرمز

وارد دروازه ها کردند .

محمدرضا رضوانی برترین بازیکن تمرین

در پایان محمد رضا رضوانی برترین بازیکن تمرین لقب گرفت.

در ضمن آقا مصطفی و محمد کریمی به خاطر تداخل بازی استقلال و پیکان ، و تمرین نتوانستند در این تمرین شرکت کنند و  آقای دانا زیبایی نیز در کنار زمین حضور داشتند و بازی را تحلیل می کردند .

تمرین امروز در ساعت 18 به پایان رسید .

حاضرین : 13 نفر

دوشنبه 87 آبان 6 :: 7:59 عصر

ساعت 9:20 صبح بعد از جمع شدن جلوی مسجد پیامبر(ص) به سمت منزل آقا مرتضی رفتیم .

در منزل ایشان ، با هم صحبت های پایانی قبل از سفر و توصیه های ایمنی در مورد سفر را کردیم .

بدرقه آقای مرتضی محسنی

در پایان هم آقا مرتضی را از زیر قرآن رد کردیم و ساعت 10:15 به سمت منازلمان بازگشتیم .

حاضرین آقایان : مصطفی محبی نوری ، دانا زیبایی ، علی صالحی و وحید اطهری پور .

شنبه 87 آبان 4 :: 2:11 عصر

ساعت 19:30 ، بعد از اقامه نماز مغرب و عشا ، از مسجد پیامبر (ص) حرکت کردیم .

در مسیر از صحبت های آقای کاظم زاده که پیرامون مسئله ازدواج بود ، استفاده کردیم و بحث ها به قدری دلنشین و دلچسب بود که 2 ساعتی را که در راه بودیم به اندازه 10 دقیقه گذشت .

ساعت 21:30 بود که به شهر قم رسیدیم و به سمت محل اسکان که در جوار مسجد جمکران بود ، حرکت کردیم .

حاج مهدی راوری (از دوستان آقا مهرداد) که میزبان ما در این اردو بودند ، برای استقبال ما به مسجد جمکران آمدند و ما را به منزل خود بردند .

عکس در کنار مسجد مقدس جمکران

در منزل حاج آقا گرم صحبت شدیم و در این بین حاج آقا شمس و حاج آقا قربانی نیز به جمع ما اضافه شدند .

در ساعت 23 آماده صرف شام شدیم و چه سفره رنگینی بود .الویه کالباس ، الویه مرغ ، انواع ساندویچ ، تن ماهی ، کالباس و ... از جمله غذاهایی بود که در این وعده غذایی صرف شد .

بعد از خوردن غذا و جمع و جور کردن سفره و شستن ضرف ها ، ساعت 24 بود که خوابیدیم .

روز بعد نماز صبح را در ساعت 5 خواندیم و به علت خستگی زیاد تا ساعت 8 خوابیدیم .

صبحانه را که زحمت آماده کردنش را حاج مهدی و حاج آقا قربانی کشیده بودند ، در ساعت 8:15 خوردیم .

ساعت 9:35 بود که به سمت مسجد فاطمیه (مسجد آیت الله بهجت) حرکت کردیم و تا ساعت 11:20 در محضر آیت الله بهجت بودیم و از چهره نورانی ایشان استفاده کردیم .

سپس به سمت حرم مطهر حضرت معصومه رفتیم و پس از انجام زیارت آماده اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله جوادی آملی شدیم و خیلی خوشحال بودیم که توفیق نماز خواندن پشت ایشان را داشتیم .

وقتی نماز تمام شد به سمت منزل حاج آقا راوری و قربانی رفتیم و در بین راه آقای کاظم زاده و آقا مرتضی به دلیل داشتن کارهای شخصی ، از ما جدا شدند و به تهران رفتند .

در منزل وبعد از خوردن ناهار (قیمه مشدی) و کمی استراحت ، یک کشتی دسته جمعی گرفتیم و برای چند تا از بچه ها مراسم جشن پتو برگزار کردیم که این قسمت از اردو خیلی حال داد .

صرف ناهار در اردو

آخرین برنامه سفر ، رفتن به مسجد جمکران بود که قبل از آن با میزبانانمان آقایان قربانی و راوری ، که زحمات زیادی کشیده بودند ، خداحافظی کردیم .

پس از زیارت مسجد جمکران در ساعت 18:45 بود که به سمت سوهان فروشی حاج حسین و برادران(اصل) رفتیم و کمی سوهان برای سوغاتی خریدیم و سپس راهی تهران شدیم .

در ساعت 22 به مسجد پیامبر رسیدیم و این اردو را نیز با تمام خاطرات شیرینش به پایان رساندیم .

در ضمن جای تمامی دوستانی که در این سفر با ما نبودند خیلی خالی بود .

از نکات قابل توجه اردو می توان به :

1) ملاقات با دو تن از علمای بزرگ دین ، آیت الله بهجت و آیت الله جوادی آملی .

2) حضور آقای کاظم زاده و استفاده از بیانات ارزشمند ایشان در طول سفر .

3) در این اردو نیز بهترین فرد اردو مشخص شد ولی با بهترین های اردوهای گذشته فرق می کرد . تمامی بچه ها به عنوان بهترین فرد اردو مشخص شدند و این نشان از همدلی و یکدستی بچه ها بود .

4) مینی بوس زیبا و راحت آقا یوسف که سرعت خوبی هم داشت و ما را در عرض 2 ساعت از تهران به قم رساند و برگشت هم به همین صورت و  همچنین خود آقا یوسف که از بچه های جبهه و جنگ بودند و تمامی مشکلات و سر و صدا های ما را دیدند و شنیدند و هیچ نگفتند .

حاضرین اردو آقایان : حاج آقا شمس ، سید محمد حسین زاهد ، مصطفی محبی نوری ، محمد کاظم زاده ، مهرداد محبی نوری ، پوریا صدری ، امیر حسین احمدی ، مرتضی محسنی ، میلاد رحیمی ، محمد کریمی ، علی صالحی ، میلاد و وحید اطهری پور .

شنبه 87 آبان 4 :: 2:9 عصر

ساعت 17 بعد از جمع شدن بچه ها از درب مسجد پیامبر به سمت مسجد حاج آقا امینی حرکت کردیم .

بعد از رسیدن و خواندن نماز مغرب و عشا از سخنان دلنشین حاج آقا که پیرامون قرآن بود ، بهره بردیم .

طبق روال معمول از فلافل های بی نظیر جوادیه تناول کردیم .

در پایان نیز پس از بازگشت به محل در مسجد پیامبر سوره های حمد و واقعه خوانده شد و جلسه در ساعت 21:30 به پایان رسید .

حاضرین آقایان : علی مهری ، مصطفی محبی نوری ، امیر حسین احمدی ، محمد کریمی ، علی صالحی و وحید اطهری پور .

سه شنبه 87 مهر 30 :: 10:32 عصر

از دوستانی که تمایل دارند در این اردو شرکت کنند دعوت می شود روز پنج شنبه مورخ 2/8/87 ، نماز مغرب و عشا در مسجد پیامبر(ص) حضور یابند .

هزینه اردو 5000 تومان می باشد .

بازگشت : جمعه شب .

در ضمن یک وعده غذا و لباس گرم نیز همراه خود داشته باشید .

لازم به ذکر است که هیئت و تمرین جمعه این هفته برگزار نخواهد شد.

دوشنبه 87 مهر 29 :: 7:57 عصر

تمرین امروز با کمی تاخیر از ساعت 16:20 با دویدن به دور زمین آغاز شد . بعد از دوی استقامت با انجام حرکات کششی آماده انجام یک بازی زیبا شدیم .

بچه ها به دو تیم قرمز و سفید تقسیم شدند و حدود یک ساعت فوتبال سه ضرب بازی کردیم .

محمد کریمی برترین بازیکن تمرین

در این تمرین آقای محمد کریمی به عنوان برترین بازیکن انتخاب شدند .

از نکات جالب توجه این تمرین حضور دایی پس از 6 هقته دوری از میادین بود .

در ضمن در پایان تمرین بچه ها با شیرینی که علی آقا به مناسبت تولدش گرفته بود پذیرایی شدند .

بازیکنان آقایان : دایی ، مصطفی محبی نوری ، دانیال مرادی، امیر حیدری ، داوود قاسمی ، محسن سعیدی ، بهزاد دقیق احمدی ، محمد رضا رضوانی ، محمدرضا مقیمی ، محمدرضا حاج عباسعلی ، مهدی و وحید کلانتری ، علی صالحی ، محمد کریمی و وحید اطهری پور .

حاضرین : 15 نفر .

دوشنبه 87 مهر 29 :: 7:56 عصر

ساعت 20 پس از جمع شدن بچه ها جلوی مسجد پیامبر با مینی بوس آقا مهری به سمت منزل آقا سید حرکت کردیم .

بچه ها به گرمی پذیرایی شدند و به گپ و گفت وگو مشغول بودند و سید از نحوه تصادف خود توضیحات جامعی ارائه کرد و در آخر با هم چند عکس یادگاری گرفتیم و جملات یادگاری را بر روی گچ پای سید نوشتیم .

عیادت از دوست عزیزمان سید جلال موسویان

حاضرین آقایان : مهری ، مصطفی محبی نوری ، محمد کاظم زاده ، سید محمد حسین زاهد ، محمد فرخ روز ، محمد امین روزبهانی ، علی حمیدنژاد ، امیر حسین سحرخیز ، میلاد رحیمی ، مرتضی محسنی ، پوریا صدری ، علی صالحی و وحید اطهری پور.

شنبه 87 مهر 27 :: 10:47 عصر

با خبر شدیم دوست عزیزمان آقای سید جلال موسویان بر اثر حادثه رانندگی در بستر بیماری به سر می برد .

از دوستانی که مایلند برای عیادت از ایشان تشریف بیاورند ، تقاضا می شود روز شنبه مورخ 27/7/87 ساعت 20 جلوی مسجد پیامبر(ص) حضور به هم رسانند .

شنبه 87 مهر 27 :: 12:0 صبح

هیئت زینبیون در ساعت 7 صبح و با حضور حاج آقا زاهد شروع شد و در ساعت 8:30 با صرف صبحانه به پایان رسید.

در ساعت 8:30 با مینی بوس علی آقا به سمت ورزشگاه آزادی حرکت کردیم . بعد از رسیدن به سالن و تعویض لباسها حدود 15 دقیقه به دویدن و حرکات کششی پرداختیم .

سپس به 4 تیم تقسیم شدیم و فونبال جانانه ای را بازی کردیم .

در این تمرین آقای علی صفری با ارائه یک بازی قابل قبول به عنوان برترین بازیکن تمرین انتخاب شد .

بازیکنان آقایان : مصطفی محبی نوری ، سید محمد حسین زاهد، محمد رضا ( دوست محمد حسین ) ، سید امیر تقوی ، علی صالحی ، علی صفری ، حامد حسن زاده ، هاشم ( فامیل حامد حسن زاده ) ، اسماعیل شاهی ، امیر حسین سحرخیز ، وحید و مهدی کلانتری ، محمد کریمی ، میلاد رحیمی ، محمد رضا حاج عباسعلی ، محمد رضا رضوانی ، محمد رضا مقیمی ، محسن سعیدی ، دانا و دارا زیبایی ، محمد حسین کشاورز ، داوود قاسمی ، میلاد و وحید اطهری پور .

حاضرین : 24 نفر .

جمعه 87 مهر 26 :: 3:26 عصر

روز سه شنبه ساعت 17 بعد از جمع شدن بچه ها جلوی مسجد ، با مینی بوس علی آقا به سوی مسجد حاج آقا امینی حرکت کردیم .

وقتی به مسجد رسیدیم دقایق پایانی بازی ایران و ایتالیا بود که این دقایق را در مغازه یکی از اهالی محل نگاه کردیم که متاسفانه به حذف تیم ملی انجامید.

بعد که وارد مسجد شدیم حاج آقا در حال سخنرانی بین دو نماز بودند ونکات جالب توجهی را بیان نمودند.

در ادامه نماز عشا نیز اقامه شد و به دلیل مشغله کاری حاج آقا مدت 20 دقیقه از سخنان گهربار و پر مغز ایشان استفاده کردیم .

بعد از اتمام سخنرانی طبق معمول از فلافل های مشدی جوادیه به بدن زدیم .

سوره های حمد و واقعه  نیز در مسیر بازگشت در داخل مینی بوس به صورت همخوانی برگزار شد .

متاسفانه در این برنامه از حضور پر برکت آقا مهری محروم بودیم .

حاضرین آقایان : سید محمد حسین زاهد ، مصطفی محبی نوری ، امیر حسین احمدی ، علی صالحی ، محمد کریمی ، میلاد و وحید اطهری پور .