سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جشن سالگرد تاسیس تیم : 5 شنبه ، 4 تیرماه ، باغ دایی ، حرکت ساعت 18 از منزل آقای محبی
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره


تیم فوتبال شهدای پیامبر در تیرماه 1381 تأسیس گردید. رسالت این وبلاگ انعکاس اخبار تیم محبوبمان است.
دیکشنری

السلام علیک یا حسن بن علی ایها المجتبی

پس از مدت ها دوباره جلسات هفتگی آغاز شد.

بعد از تصمیم گیری هایی که در جشن یازده سالگی تیم با دوستان داشتیم و مقرر شد جلسات هفتگی تیم را بصورت ماهانه برگزار کنیم، سه شنبه اول مرداد ماه علاوه بر ماه مبارک رمضان، مصادف شده بود با میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام، که این تقارن زیبا را به فال نیک گرفتیم و این جلسه را که همراه بود با برنامه افطار برگزار کردیم.

جلسه از هنگام افطار در منزل آقای حسام ندایی آغاز گردید و پس از آن نماز جماعت برگزار شد و در ادامه سوره واقعه تلاوت گردید.


سپس در خصوص برنامه های آتی تیم بحث و تبادل نظر انجام شد که مقرر شد با نظر خواهی اس ام اسی و یا روی وبلاگ برنامه پینت بال و نمایشگاه قرآن را هماهنگ کنیم و همچنین دوستانی که تمایل به میزبانی جلسات دارند با آقای حامد حسن زاده هماهنگ کنند.

پس از پایان جلسه هم برای شرکت در جشن میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام به هیئت حاج سعید حدادیان رفتیم.

جا دارد از زحمات آقای حسام ندایی و خانواده محترم ایشان کمال تشکر و سپاسگزاری را داشته باشیم و از خداوند متعال بخواهیم سلامتی و توفیق روزافزون را نصیبشان فرماید.

حاضرین جلسه آقایان: سید امیر تقوی ، حسام ندایی، محمدامین روزبهانی، وحید اطهری پور، اسماعیل شاهی، دانیال دانشور، وحید کلانتری، مهدی کلانتری، محمدحسین کشاورز، محسن سعیدی، سهیل یوسفی، فرشاد هدی، امین محمودی، پوریا صدری، علی صالحی، دانیال مرادی و مصطفی محبی نوری و تنی چند از دوستان حسام.

آقایان کاظم زاده و محمد کریمی هم در هیئت حاج سعید حدادیان به جمعمان اضافه شدند.






          
پنج شنبه 92 مرداد 3 :: 1:42 عصر

آمار
  • بازدید امروز: 1
  • بازدید دیروز: 50
  • کل بازدیدها: 280659
همراهان

ابزار وبلاگ