سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جشن سالگرد تاسیس تیم : 5 شنبه ، 4 تیرماه ، باغ دایی ، حرکت ساعت 18 از منزل آقای محبی
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره


تیم فوتبال شهدای پیامبر در تیرماه 1381 تأسیس گردید. رسالت این وبلاگ انعکاس اخبار تیم محبوبمان است.
دیکشنری

بسم الله الرحمن الرحیم

در روز جمعه هفتم تیر ماه سال 92 تعدادی از دوستان و اعضای تیم در منزل آقای محبی جمع شدیم تا هم جشن سالگرد تاسیس تیم ( 4 تیر ) را برگزار کنیم و هم در خصوص نحوه ی فعالیت های آتی تیم به بحث و تبادل نظر بپردازیم.

در این جلسه ابتدا آقای محبی دقایقی در مورد ادامه ی فعالیت تیم و صحبت های انجام شده در جلسه قبلی صحبت کردند ، سپس سایر اعضای حاضر در جلسه نظراتشان پیرامون شیوه ی ادامه کار تیم را بیان کردند .

در پایان و در یک جمع بندی کلی تصمیمات زیر اتخاذ شد:
1- برگزاری جلسات (هفتگی) بصورت ماهانه در سه شنبه اول هر ماه
2- برگزاری تمرینات منظم (یک جلسه در هفته، ترجیحا روز جمعه)
3- برنامه ریزی و هماهنگی لازم جهت انجام فعالیت های گوناگون و متنوع فرهنگی و تفریحی

توضیحات مشروح:
قرار بر این شد که سه شنبه ی اول هر ماه جلسه هفتگی برگزار گردد . این جلسات می تواند به شکل و فرم جلسات هفتگی در سال های قبل برگزار گردد و یا در آن به فعالیت های مختلف فرهنگی ورزشی و تفریحی پرداخت ، همچنین تعداد این جلسات در صورت همکاری و حضور مستمر اعضای تیم می تواند افزایش یابد . در کنار این جلسات قرار بر این شد که در صورت امکان و
پیدا کردن زمین بازی ، تمرین ها نیز ادامه یابد ( البته باز هم لزوم حضور فعال اعضای تیم برای ادامه ی تمرین ها امری واجب و ضروری است در غیر این صورت متاسفانه باز هم به مشکل تعطیلی تمرین ها بر میخوریم ) از دیگر تصمیمات اخذ شده در این جلسه انجام فعالیت های گوناگون فرهنگی و تفریحی مانند پینت بال ، کوه نوردی و ... در خلال فاصله ی بین جلسات هفتگی بود .


در پایان عکس یادگاری گرفته شد و با کیکی که به مناسبت یازدهمین سالگرد تاسیس تیم تهیه شده بود از دوستان پذیرایی به عمل آمد .



 

مهمترین نکته ی جلسه:

تأکید بر حضور فعال و مستمر اعضای تیم

برای ادامه‌ی فعالیت‌های تیم و تداوم و حفظ این جمع دوستانه

 

اعضای حاضر در جلسه : آقایان مصطفی محبی نوری ، عباس راسخ و رومینا خانم ( دخترشان ) ،  سید محمد حسین زاهد ، حامد حسن زاده ، وحید اطهری پور ، پوریا صدری ، اسماعیل شاهی ، محمد کریمی ، علی صالحی ، سهیل یوسفی ، فرشاد ( دوست سهیل ) ، حسین کشاورز ، محمدرضا حاج عباسعلی ، پیام ، محمد ثنایی ، حسام ندایی و دانیال دانشور

 






          
یکشنبه 92 تیر 16 :: 12:10 صبح

آمار
  • بازدید امروز: 36
  • بازدید دیروز: 53
  • کل بازدیدها: 280644
همراهان

ابزار وبلاگ