سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جشن سالگرد تاسیس تیم : 5 شنبه ، 4 تیرماه ، باغ دایی ، حرکت ساعت 18 از منزل آقای محبی
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره


تیم فوتبال شهدای پیامبر در تیرماه 1381 تأسیس گردید. رسالت این وبلاگ انعکاس اخبار تیم محبوبمان است.
دیکشنری

جلسه به علت تاخیر تعدادی از دوستان از ساعت 19:30 آغاز شد . در این جلسه آقای محبی صحبت هایی را در رابطه با وضعیت فعلی تیم بیان کردند . این صحبت ها در مورد چهار مساله ی کلی بود که در ذیل به شرح آنها می پردازیم :

1 ) روز های مختلفی را در تیم دیدیم چه خوب و چه بد .وضعیت فعلی تیم نسبت به گذشته خیلی خوب است اما برای جلوگیری از به وجود آمدن مشکلات و اوضاع بد باید پیشگیری کنیم . من ( آقا مصطفی ) خسته نمی شوم مگر اینکه روزی صلاح بچه ها و جمع این باشد که تیم را تعطیل کنیم ، بنابراین کسانی که مشکل دارند باید خودشان را اصلاح کنند .

بچه ها مختار هستند که در برنامه های تیم شرکت کنند یا نکنند اما در برنامه هایی که برای تیم به صورت گروهی اجرا می شود و بعضاً الزام و اجبار هم دارند حضور تمام دوستان اجباری است مثل برنامه ی تمیز کردن بیت که متأسفانه بعضی از دوستان در اینگونه فعالیت ها کوتاهی می کنند . اگر کسی در این برنامه ها شرکت نکرد از یکسری برنامه های تیم مثل تمرینات محروم می شود . متأسفانه در چند مورد دیده شده است که دوستان بعد از مواجه شدن با این تنبیه ها حتی عذر خواهی هم نمی کنند ، مشکل معذرت نخواستن نیست ، مشکل تفکر غلط بچه هاست که هنوز هم فکر می کنند که کار درستی انجام داده اند که در این برنامه ها شرکت نکرده اند و نباید جریمه می شدند .

پس از این به بعد هر چه قدر دوست دارید از تیم استفاده کنید اما همان قدر هم توقع داشته باشید . اگر در برنامه ای شرکت نکردید دوستی ها سر جای خودش باقی می ماند ولی تحمل جریمه را هم داشته باشید .

 

2 ) بعضی از مسایلی که اتفاق می افتد به خاطر بزرگ شدن بچه هاست .یکی از بحث ها که در تیم های دیگر هم مرسوم است تهیه ی تغذیه است . از این به بعد بچه ها به نوبت برای تمرین تغذیه می آورند .

 

3 ) ماهیت تیم برای تفریح ، بدن سالم و تخلیه ی انرژی است . تیم ما تیم فوتبال حرفه ای نیست . به دو دلیل : 1 ) درخواست خانواده ها 2 ) باید کسانی را که از نظر فوتبال ضعیف هستند اخراج کنیم که ما اصلاً به دنبال این مسأله نیستیم .

از نظر فوتبالی باید از هر کدام از بچه های تیم به اندازه ی خودش انتظار داشت . مثلاً از کوچک تر های تیم انتظار نداشته باشید که در حد بزرگ تر ها بازی کنند .

از طرف دیگر هم ممکن است کسی توانایی بالایی در بازی داشته باشد اما با بازیش اعصاب همه را به هم می ریزد . در این جا دو قضیه وجود دارد : اولی اینکه آن شخص از بازی خارج می شود که در این مورد بچه ها به هیچ وجه حق اعتراض به آن بازیکن را ندارند و شخص آقا مصطفی است که جریمه را برای آن بازیکن در نظر می گیرد و او را از زمین خارج می کند . دومین مطلب هم این است که شیوه و ذات فوتبال آن شخص همین است چه کار می توان کرد ؟؟؟ پس بهتر است در این گونه موارد بچه ها آستانه ی تحمل خود را بالاتر ببرند .

 

بچه ها در تمرین خیلی حرف می زنند و اعتراض می کنند . در تمرین فقط یک نفر باید حرف بزند .

 بچه ها هم باید حرفش را گوش کنند اما بچه ها همه حرف می زنند و وقتی آقا مصطفی به آنها تذکر می دهد و یا آنها را جریمه می کنند به جای عذر خواهی و پشیمان بودن از رفتار خود مرتب جواب می دهند .

یکی دیگر از اعتراض های بچه ها در مورد تیم کشی است . اصلاً نباید به تیم کشی اعتراض شود چون این هم جزء ذات و ماهیت فوتبال است که گاهی تیمی قوی تر از دیگری است . هر وقت تیم تان ضعیف بود به یاد هفته ها و روز هایی بیافتید که روز خوب شما بوده و تمام بازی ها را برده اید . سعی کنید تعادل را برقرار کنید .

در نهایت نتیجه اینکه در هر تیم فقط یک نفر صحبت می کند و آن هم کسی است که از بقیه بزرگ تر است . در ضمن اگر کلاً صحبت نباشد که عالی است .

 

4 ) بعضی از دوستان در کار های تیم مثل فعالیت های واحد های مختلف شرکت نمی کنند و نسبت به این کارها بی تفاوت هستند . ما این سیستم را از بین می بریم . سعی کنید به تمامی واحد های تیم کمک کنید و در فعالیت های آنها همکاری داشته باشید .

بعد از این صحبت های آقا مصطفی جلسه در ساعت 21 به پایان رسید .

حاضرین : آقایان مصطفی محبی ، عباس راسخ ، سید علی حسینی ، وحید اطهری پور ، امیرحسین احمدی ، علی صالحی ، محمد کریمی ، حسام ندایی ، محمدرضا رضوانی ، مسعود قریشی ، داود قاسمی ، میلاد رحیمی ، امیر حیدری ، وحید کلانتری ، محمدرضا حاجی عباسعلی ، سهیل یوسفی ، بهزاد دقیق احمدی ، دانیال دانشور

 






          
جمعه 89 مهر 9 :: 3:33 عصر

آمار
  • بازدید امروز: 50
  • بازدید دیروز: 53
  • کل بازدیدها: 280658
همراهان

ابزار وبلاگ