سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جشن سالگرد تاسیس تیم : 5 شنبه ، 4 تیرماه ، باغ دایی ، حرکت ساعت 18 از منزل آقای محبی
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره


تیم فوتبال شهدای پیامبر در تیرماه 1381 تأسیس گردید. رسالت این وبلاگ انعکاس اخبار تیم محبوبمان است.
دیکشنری

مراسم اهدای لباس تیم با جمع شدن بچه ها در سالن کنفرانس خبری مجموعه ی ورزشی آزادی آغاز شد . در سالن کنفرانس تعدادی از میهمان ها و مسئولین تیم از جمله حاج آقا شمس ، حاج مهدی راوری ، دایی و  آقا مصطفی دقایقی برای بچه ها صحبت کردند . بعد از پایان صحبت های این عزیزان بچه ها چند عکس یادگاری هم انداختند .

در ادامه اعضای تیم برای اهدای لباس به رختکن آمدند . در این بین آقای محمدرضا احمدی هم به جمع میهمانان اضافه شدند . بعد از مستقر شدن بچه ها در رختکن کلیپی از فیلم ها و عکس های تمرینات یک سال گذشته پخش شد . بعد از پایان این کلیپ حاج آقا امینی هم به جمع میهمانان پیوستند و چند دقیقه ای برای جمع حاضر به سخنرانی پرداختند . محور صحبت های ایشان پیرامون چهار مورد بود :

 1 ) عالی ترین عنصر هستی در عالم خلقت بشر است . بشر معدن گنجینه های بی پایان الهی است . انسان وارث اسماء بزرگی است که در قرآن کریم به آنها وعده داده شده است . این استعداد ها در همه ی انسان های جهان وجود دارد و ما باید با بهره گیری از عمر خود آنها را به عرصه ی وجود برسانیم .

2 ) انسان هایی که شروع و ورودشان مطلوب است ، خروجشان نیز مطلوب خواهد بود . ورود مطلوب یعنی با تمام وجود ( روحاً و جسماً ) وارد امری شدن .

3 ) پشتوانه ی تمام امور اخلاق است . اگر اخلاق را از هر چیزی جدا کنیم حیثیت عملی خود را از دست خواهد داد . گذشت و بزرگواری و اخلاق است که برای افراد مختلف از جمله ورزشکاران باقی می ماند .

4 ) انسان تا پایان عمر خود نیازمند استاد است . هر علمی احتیاج به استاد دارد و استاد به منزله ی آفتاب می ماند . انسان باید حرمت استاد خود را نگه دارد .

در حین صحبت های حاج آقا امینی آقایان حسن جوهرچی و حدادی که از دیگر مهمان های مراسم بودند به جمع ما اضافه شدند.

 

در ادامه ی مراسم پیراهن های بچه ها توسط آقایان محبی و جوهرچی به آنها اهدا شد . ترتیب شماره ها به شرح زیر بود :

آقایان

1 ) مرتضی محسنی

1 ) امید مزارعی

2 ) علی صالحی

3 ) مهرداد محبی

4 ) داود قاسمی

5 ) امیرحسین احمدی

6 ) دانیال دانشور

7 ) وحید اطهری پور

8 ) محمد کریمی

9 ) حسام ندایی

10 ) حامد حسن زاده

13 ) سهیل یوسفی

14 ) محمدرضا حاجی عباسعلی

15 ) عباس راسخ

17 ) محمدرضا رضوانی

19 ) محمد توسلی

20 ) وحید کلانتری

21 ) محسن سعیدی

25 ) مهدی کلانتری

27 ) سید علی حسینی

28 ) مسعود قریشی

31 ) رضا ابراهیمی

32 ) سید امیرحسین امیر قاسمی

در ضمن سایر شماره ها که در این لیست نیستند مربوط به دوستانی است که در جشن حاضر نشده بودند .

بعد از اهدای پیراهن ها نوبت به معرفی واحد های برتر سال رسید . در این بخش واحد فرهنگی تیم به عنوان واحد برتر سال برگزیده شد . همچنین واحد های مالی ، تدارکات و صندوق تیم هم به عنوان دیگر واحد های شایسته ی تیم انتخاب شدند که به مسئولین این واحد ها ( آقایان حسام ندایی ، محمد کریمی ، محمدرضا رضوانی و دانیال دانشور ) جوایزی اهدا شد . همچنین در این قسمت از برنامه پیراهن های مربیان تیم به آقایان حسین زندیه ، مصطفی محبی و امین روز بهانی اهدا گردید . بعد از این قسمت از مراسم نوبت به بخش پایانی جشن یعنی انتخاب برترین های سال رسید . عناوین مرد اخلاق سال ، مرد فعال سال و مرد سال تیم به ترتیب به آقایان علی صالحی ، داود قاسمی و دانیال دانشور رسید .

 

جوایز این قسمت از جشن توسط حاج آقا امینی به این دوستان اهدا شد . در ادامه هم هدایایی به رسم یادبود به میهمانان گرامی اعطا گردید .بعد از پایان جشن حاضرین پذیرایی شدند و بچه ها در زمین مجموعه ی آزادی چند عکس یادگاری گرفتند .






          
دوشنبه 89 مهر 5 :: 1:46 صبح

آمار
  • بازدید امروز: 30
  • بازدید دیروز: 53
  • کل بازدیدها: 280638
همراهان

ابزار وبلاگ