سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جشن سالگرد تاسیس تیم : 5 شنبه ، 4 تیرماه ، باغ دایی ، حرکت ساعت 18 از منزل آقای محبی
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره


تیم فوتبال شهدای پیامبر در تیرماه 1381 تأسیس گردید. رسالت این وبلاگ انعکاس اخبار تیم محبوبمان است.
دیکشنری

به نام آفر یدگار علم و حکمت

سالروز ولادت سراسر نور امام محمد باقر علیه السلام را به محضر صاحب و آقایمان حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و مقام معظم رهبری و شما برادران بزرگوارم تبریک عرض می کنم.

مدینه آرام و قرار ندارد ، گیسوان آسمان ترنم شادی را نوید می داد ، دامان فرشته ها پر از صبح امید و دستان به درگاه بلند شده امام سجاد علیه السلام به سمت آسمان ، همه و همه غرق سیمای نوزاد فاطمه بنت الحسن علیه السلام. آری محمد بن علی امام باقر علیه السلام فرش هستی را منور کرده است.

 

میلاد امام محمد باقر علیه السلام مبارک باد

 

آقا حضورتان مبارک

از آنجایی که امام محمد بن علی علیهما السلام علم و حکمت را در عالم متجلی کرد ، به ایشان لقب «باقرالعلوم» به معنای شکافنده دانش ها را دادند.

از مهمترین وقایع زمان امامت ایشان ، انقراض حکومت فاسد بنی امیه و روی کارآمدن حکومت مکارانه عباسیان بود.

در عصر امام باقر علیه السلام حکومت وقت به واسطه دانشمندان و متکلمان شهوت پرست ، عقاید مردم را منحرف کردند و در سایه این انحراف ، سیاست های خبیث خود را توجیه می کردند. از این رو امام محمد باقر علیه السلام با تشکیل جلسات درس و تربیت شاگرد به مقابله با این انحراف عظیم قیام کردند به گونه ای که شاگردان مکتب امام باقر و امام صادق علیهما السلام به بیش از چهار هزار شاگرد می رسد.

نکته : اگرانسان در اعتقادات خود دچار انحراف شود دیگر حق را از باطل تشخیص نمی دهد و همین کافی است تا شیاطین جن و انس بر انسان مسلط شوند.

از ویژگی های برجسته ایشان ، گشاده رویی ومهربانی با مردم بود و سفارش به مصافحه (دست دادن)می کردند و می فرمودند : مصافحه کردن کدورت ها را از دلها می برد و گناهان دوطرف را می ریزد.

از جمله احادیثی که از ایشان روایت شده این بود که می فرمودند : سه چیز مکارم دنیا و آخرت است :

- عفو کردن کسی که به تو ستم کرده است.

- صله رحم با کسی که با تو قطع رابطه کرده است.

- حلم داشتن در برابر رفتارهای جاهلانه

امام محمد باقر علیه السلام که درمدت 19سال و 10ماه امامت خویش همچون آسمان ، بر جانهای تشنه علم و هدایت بارید ، درسال 114 هجری قمری درسن 57سالگی به شهادت رسیدند و در آغوش بقیع مظلومانه آرام گرفتند.

باشد که از پیروان راستینش باشیم.

یاعلی مدد

 

این الرجبیون

 

این الرجبیون

خدا را شکر می گوییم که ما را متنعم نموده به نعمت ولایت ، به نعمت امامت ، به نعمت بندگی و به نعمت رجب

حضرت محمد علیه و آله السلام می فرمایند : رجب ماه خداست و شعبان ماه من است و رمضان ماه امت من است.

برادران بزرگوارم این ماه و ماه شعبان مقدمه ورود به ماه رمضان هستند.سعی کنیم از امروز بندگی خدای مهربان را سرلوحه عمل و رفتارمان قراردهیم و درحدیث است که این ماه ، ماه استغفاراست .

برگردیم ، به آغوش باصفای خدای کریم ، همان خدای مهربانی که امید واقعی دلهاست ، بله برگردیم با اشک هایمان بگوییم که هنوز خدایمان رادوست داریم .دوستش داریم چون سرچشمه عشق است .

برادران بزرگوارم به مفاتیح رجوع کنید ، اعمال مشترک و مختص هر روز را مطالعه کنید و تا حد توان انجام دهید که مهمترین اعمال استغفارکردن و روزه گرفتن است.

التماس دعا

 

 






          
دوشنبه 89 خرداد 24 :: 1:35 صبح

آمار
  • بازدید امروز: 42
  • بازدید دیروز: 29
  • کل بازدیدها: 280597
همراهان

ابزار وبلاگ