سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جشن سالگرد تاسیس تیم : 5 شنبه ، 4 تیرماه ، باغ دایی ، حرکت ساعت 18 از منزل آقای محبی
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره


تیم فوتبال شهدای پیامبر در تیرماه 1381 تأسیس گردید. رسالت این وبلاگ انعکاس اخبار تیم محبوبمان است.
دیکشنری

بسم رب المهدی علیه السلام

آغاز امامت امام المنتظر

ابوالادیان بصری پیک امام حسن عسکری علیه اسلام خدمت ایشان مشرف شد تا نامه های امام را در بلاداسلامی پخش کند ، امام به او فرمود : سفرت 15 روز طول می کشد بعد از اینکه به سامرا آمدی صدای ناله و شیون از خانه من می شنوی و من از دنیا رفته ام. ابوالادیان پرسید : امام بعد از شماچه کسی است؟ امام حسن عسکری علیه السلام فرمودند : امام بعد از من کسی است که جواب نامه ها را از تو بخواهد و بر جنازه من نماز بخواند و از محتوای کیسه ها خبر دهد.

ابوالادیان به مسافرت رفت و بعد از 15روز که به سامرا بازگشت مردم را غرق در ماتم و عزا دید به طرف منزل امام رفت ، جعفر برادر امام حسن عسکری علیه السلام کنار درب ورودی خانه ایستاده بود و مردم هم به او تسلیت می گفتند و هم تهنیت به مناسبت امامتش!
ابوالادیان وارد منزل امام شد کودکی 5 ساله با موهایی پیچیده و صورتی گندمگون جلوی ابوالادیان آمد و از او جواب نامه ها را خواست (علامت اول) ابوالادیان جواب نامه هاراتقدیم کرد.

عده ای از اطرافیان به جعفر گفتند : نماز را بخوان ، جعفر به داخل اتاقی آمد که جنازه امام بود ، روبروی جنازه ایستاد که تکبیر بگوید ، ناگهان همان کودک جعفر را کنار زد و گفت : عمو!من سزاوارترم برای نماز خواندن بر جنازه پدرم و نماز را خواند(علامت دوم).

عده ای از قم هم جهت تسلیت آمده بودند و وجوهاتی نیز آورده بودند. پرسیدند : امام بعد از ایشان چه کسی است؟حاضرین به جعفر اشاره کردند ، از جعفر پرسیدند؟ به ما بگو چه مقدار وجوهات داخل این کیسه هاست؟ و از چه کسانی هستند؟ جعفرعصبانی شد و گفت : مگر ما علم غیب داریم! در این لحظه خادم امام حسن عسکری علیه السلام آمد و مقدار همه کیسه ها را مشخص کرد و از صاحبانشان خبرداد و سوال کنندگان را از وجود امام مهدی علیه السلام آگاه کرد(علامت سوم).  

            آغاز امامت امام المنتظر مهدی آل محمدعلیهم السلام برشمامبارک

 






          
چهارشنبه 88 اسفند 5 :: 7:45 صبح

آمار
  • بازدید امروز: 23
  • بازدید دیروز: 29
  • کل بازدیدها: 280578
همراهان

ابزار وبلاگ