سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جشن سالگرد تاسیس تیم : 5 شنبه ، 4 تیرماه ، باغ دایی ، حرکت ساعت 18 از منزل آقای محبی
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره


تیم فوتبال شهدای پیامبر در تیرماه 1381 تأسیس گردید. رسالت این وبلاگ انعکاس اخبار تیم محبوبمان است.
دیکشنری

                                                          بسمه تعالی

سلام علیکم

شهادت جانسوز امام حسن عسکری علیه السلام را خدمت حضرب ولیعصر ارواحنا فداه و مقام معظم رهبری و شما شیعیان آن حضرت تسلیت و تعزیت عرض می کنم.

ایشان درسال 232 هجری قمری در مدینه چشم به جهان گشودند. پدر بزرگوارشان امام هادی علیه السلام و نام مادرشان سوسن بود. دو لقب معروف ایشان (الزکی،العسکری)می باشد. ایشان درسن 22 سالگی به امامت رسیدند و پس از 6 سال امامت در 8 ربیع الاول سال 260 هجری شمسی توسط معتمد عباسی به شهادت رسیدند.

نقل است که امام هادی علیه السلام درکنار چاهی مشغول خواندن نماز بودند و امام حسن عسکری علیه السلام کنار چاه بازی می کردند که داخل چاه اقتادند ، حاضرین به امام اطلاع دادند اما ایشان نماز را ادامه دادند ، وقتی نماز ایشان تمام شد ، آب چاه بالا آمد و امام حسن عسکری علیه السلام روی آب مشغول بازی کردن بودند. آری تمام دستگاه وجود در خدمت اهل بیت علیهم السلام است.

هیچ زندانی نتوانست که فعالیت های امام را بی اثر کند و امام در زندان های مختلف با رهبری گروه های بیرون ،دین را ترویج دادند به گونه ای که تمام سامرا و شهرهای اطراف آن مجذوب امام و اسلام شده بودند. حتی امام را در زندانی انداختند که پر از حیوانات درنده بود ، امام مشغول نمازشدند و حیوانات هم آرام، غرق جبروت امام شده بودند.

از سخنان گهربار امام حسن عسکری علیه السلام مستفیض بشویم ،ایشان می فرمایند : جدال مکن تا احترامت نرود و شوخی نکن تا بر تو گستاخ نشوند.

درحدیثی دیگرمی فرمایند:شخص کینه ورز کم آسایش ترین مردم است.

 






          
سه شنبه 88 اسفند 4 :: 1:2 عصر

آمار
  • بازدید امروز: 11
  • بازدید دیروز: 29
  • کل بازدیدها: 280566
همراهان

ابزار وبلاگ