سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جشن سالگرد تاسیس تیم : 5 شنبه ، 4 تیرماه ، باغ دایی ، حرکت ساعت 18 از منزل آقای محبی
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره


تیم فوتبال شهدای پیامبر در تیرماه 1381 تأسیس گردید. رسالت این وبلاگ انعکاس اخبار تیم محبوبمان است.
دیکشنری

در روز دوشنبه که همزمان با ششمین سالگرد تأسیس تیم و ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) مصادف بود ؛ با حضور تعدادی از دوستان اردوی دو روزه برگزار شد.

در ابتدای این اردو که روز دوشنبه بود همراه تعدادی از دوستان به منزل آقای امیر حسین احمدی رفتیم ؛ و اردو را با بازی بسکتبال شروع کردیم و بعد بازی را به پایان رساندیم که در پایان آقای علی صالحی توانست پیروز این بازی خود را معرفی کند.

بعد از آن اردو را بازی های رایانه ای ادامه دادیم که در پایان این بازی نیز که تا ساعت دو نیمه شب ادامه داشت آقای سید محمد حسین زاهد توانست پیروز میدان شود.

صبح روز سه شنبه بعد از خواندن نماز صبح و صرف صبحانه توسط مینی بوس آقا مهری به پارک چیتگر رفتیم که از مقابل در پارک به وسیله راهبری آقای سعید رستمی به محل استقرار رسیدیم و در آنجا به بازی والیبال پرداختیم و بعد از آن نیز بازی چشمک را قبل از نهار به پایان رساندیم.

بعد از صرف نهار و خواندن نماز در کنار رودی که از کنارمان می گذشت کمی استراحت کردیم و در پایان نیز دو نفر از دوستان را در داخل آب انداختیم.

 این اردو که از ساعت 17 روز دوشنبه آغاز گردیده بود در ساعت 17 روز سه شنبه به پایان رسید.

حاضرین اردو : آقایان مهری ،  سید محمد حسین ، سید امیر تقوی ، مصطفی محبی ، حامد حسن زاده ، حسام ندایی ، سعید رستمی ، پیمان ملکی ، داود قاسمی ، امیر حسین احمدی ،‏ رامین احمدی ، بهزاد دقیق احمدی ، دارا زیبایی ، محمد حسین کشاورز ، محمد انصاری ، امیر حسین باروتی و محمد کریمی. 

 






          
چهارشنبه 87 تیر 5 :: 4:57 عصر

آمار
  • بازدید امروز: 22
  • بازدید دیروز: 29
  • کل بازدیدها: 280577
همراهان

ابزار وبلاگ