سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جشن سالگرد تاسیس تیم : 5 شنبه ، 4 تیرماه ، باغ دایی ، حرکت ساعت 18 از منزل آقای محبی
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره


تیم فوتبال شهدای پیامبر در تیرماه 1381 تأسیس گردید. رسالت این وبلاگ انعکاس اخبار تیم محبوبمان است.
دیکشنری

سلام به همگی :

 

سه شنبه 29 دی ، ساعت 21:33 ، من داخل بیت هستم و دارم برای دوستای گلم یعنی شما تعریف میکنم که طبق معمول همه سه شنبه ها جلسه هفتگی بر قرار بود ، اما با یک برنامه ویژه ، ساعته 16:45 بود که همه (همه یعنی کسانیکه امروز حضور داشتند ) تو بیت جمع شدیم و ساعت 17،15 با مینی بوس سرهنگ محمودی برای دیدن تئاتر خورشید کاروان از برنامه های گروه فزهنگی فدک به سمت تالار وحدت حرکت کردیم راستی داشت یادم میرفت که برنامه امروز از طریق سامانه SHP به همه اطلاع رسانی شده بود از دستش رفت و جاش کلی خالی بود .

خلاصه راه افتادیم و چشم تون روز بد نبینه تو بد ترافیکی گیر کردیم جوری که دقیقه 90 رسیدیم تالار وحدت و به علت پر بودن سالن پایین مسئولین ما را به سمت لوژ ویژه مدعوین هدایت کردند .

تصویری از تئاتر خورشید کاروان

پنج دقیقه ای از شروع نمایش گذشته بود داستان که در مورد حرکت کاروان اسراء بعد از واقعه عاشورا به سمت شام بود از جذابیته بالایی برخوردار بود و دقت حضار رو تماما معطوف خودش کرده بود .

19:30 بود که نمایش تمام شد و بعد از حل دادن مینی بوس و سوار شدن مون ساعته 20:30 رسیدیم جلوی مسجد .

20:30 بچه ها در بیت سوره واقعه را طبق سنت همخوانی نمودند و بعد از اقامه نماز جماعت همگی با ساندویچ هات داگ و نوشابه پذیرایی شدند ، میدونم دهنتون آب افتاد ولی اولش گفتم جاتون کلی خالی بود.

حاضرین : آقا مصطفی به همراه خانواده ، سید علی حسینی ، داود قاسمی ، امیرحسین باروتی ، محمد انصاری ، علی صالحی ، محمد کریمی و اسماعیل شاهی.

دست علی یارتون ، یا حق.

 






          
چهارشنبه 88 دی 30 :: 9:20 صبح

آمار
  • بازدید امروز: 34
  • بازدید دیروز: 29
  • کل بازدیدها: 280589
همراهان

ابزار وبلاگ