• وبلاگ : 
  • يادداشت : گزارش جلسه هفتگي سه شنبه يازدهم اسفند
  • نظرات : 0 خصوصي ، 9 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + العبد الحقير مرتضي محسني 

    بسم رب المهدي (عجل الله تعال فرجه الشريف)

    استاد گرامي حضرت حجت السلام و المسلمين جناب مهدي راوي(دامه ظله)

    من مدت كمي خيلي كمتر از شما و آقا مهرداد كه وارد حوزه شدم ، و قطعاً به شاگردي خودم خدمت شما و آقا مهرداد تا آخر عمرم ادامه خواهم داد ؛

    اما سرورم به دو دليل مي خواهم اين تصميم را نگيريد:

    1. شما اميدي هستيد در دل آقا مصطفي كه نالايقي ما بچه ها را جبران مي كرد، كه اگر ما يكم فكر مي كردم و توجيه نمي كرديم كارمان به اين جا نمي رسيد.

    2. اصل كار شما زجز كشيدن و جواب نديدن است ، از وقتي حوزه اومدم همه يه مثال واحد براي طلبه ميزنند اونم درخت گردو كه دير بار ميده اما وقتي بار داد انقدر هست كه هر كشاورزيو راضي كنه.

    سرورم آقا مصطفي خيلي گردن همه ي بچه ها حق داره لطفاً حالا كه تونستيد اميد دلش بشيد لطفاً تنهاش نزاريد.

    پابوس شما

    مرتضي محسني

    + محمد 

    سلام

    حاجي جون منم به عنوان عضو حقيري از اين تيم مثل بقيه ي بچه ها توي اين مدت كه در كنار شما بوديم شما رو به عنوان يه عزيز و يه شخصيت مورد احترام دوستون دارم.

    اميدوارم كم توجهي ما رو به بزرگي و معرفت خودتون ببخشيد.

    اما هميشه منتظر كمك هاي شما عزيز بزرگوار هستيم.

    دوستون دارم

    اميدوارم منو ببخشيد

    + امير خسين احمدي 
    خرتم
    + امير خسين احمدي 

    سلام ببخشيد كه دوباره مزاحم ميشم فقط خواستم اضافه كنم دوست دارم و محبت هايت را فراموش نميكنم . و اميدوارم شايستگي همراه شدن با شما در اوردوي مشهد داشته باشم. ورزش

    + اميرحسين احدي 

    سلام شيخ راستش نميدونم چي بگم وقتي كه نوشتتو ديدم خيلي غصه خوردم و از خودم بدم اومد و از اينكه ناراحت شدي داغون شدم با يه جملت خيلي حال كردم آقا مصطفي چي ميكشه من وبچه ها يه دوست خوبو هط دست داديم و از اون بدتر دلشو شيكونديم من به شخصه شرمندتم.

    + مهرداد محبي 

    من لم يشکر المخلوق لم يشکر الخالق

    با عرض سلام و ادب و احترام خدمت استاد بزرگوارم حاج مهدي راوري

    ماهي تا درون آب است قدر آب را نميداند.

    به يقين وقت شما خيلي با ارزش است و نميتوان آن را به ثمن بخس از دست داد.متاسفانه آن طور كه بايد و شايد دوستان از وجود حضرتعالي استفاده نكردند ولي اين را باور داشته باشيد كه هنوز حقير و تمام بچه ها به راهنمايي هاي شما نيازمنديم.

    شاگرد ديروز و امروز و فردايتان العبد الاحقر مهرداد محبي

    + حامد 
    حاجي جون من واقعا ناراحتم كه ديگه نمي توانيم به صورت بايد و شايد در خدمت شما باشيم و اميدوارم كه ما را به خاطر بي توجهي و كم و كاستيهايمان ببخشي و هر جا كه هستي در پناه خداوند متعال به بهترين و بالاترين درجات زندگي برسي
    + دانيال دانشور 
    حاج مهدي واقعاً ازت معذرت مي خوام که شرکت نکردم البته هم راهم دور بود هم کلاس داشتم ولي در مقابل 250 کيلومتر رفت و آمد شما اصلاً بهانه ي خوبي نيست . حرفات کاملاً درسته حاجي اما لطفاً يه تجديد نظر تو تصميمتون بکنيد ما بي معرفتي کرديم اما شما گذشت کن اين دفعه رو هم
    + مصطفي محبي نوري 

    شكر نعمت نعمتت افزون كند

    کفر نعمت از کفت بيرون کند

    نه تنها شکر نعمت نکرديم ، بلکه کفران نعمت هم کرديم.

    الحق که حاج مهدي سنگ تموم گذاشت و واقعاً متأسفم که دوستان قدر ناشناسي داريم و اميدوارم كارهاي دوستان باعث از دست دادن ديگر نعمت ها نشود.

    و به حاج مهدي عزيز هم عرض مي كنم :

    حرف شما در مورد اينكه مي بايست از وقتتان بهترين بهره را ببريد ، كاملاً منطقي است و نبايد وقت شما را ضايع كنيم ولي شما ما را بي خيال نشدي و ما هم شما را بيخيال نمي شويم و مطمئن باش اذيت هاي ما ادامه خواهد داشت و از شما درخواست مي نمايم كه همواره كمك حال تيم باشيد.

    ارادتمند و دست بوس شما - مصطفي محبي نوري